Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 665021

Osnove međunarodnog marketinga


Crnjak-Karanović, Biljana; Miočević, Dario
Osnove međunarodnog marketinga
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013


CROSBI ID: 665021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove međunarodnog marketinga
(Principles of International Marketing)

Autori
Crnjak-Karanović, Biljana ; Miočević, Dario

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

Grad
Split

Godina
2013

Stranica
288

ISBN
978-953-281-053-0

Ključne riječi
međunarodni marketing; međunarodno tržište; izvozni marketing
(International marketing; international market; export marketing)

Sažetak
Udžbenik je namijenjen studentima ekonomskih i srodnih fakulteta na kojima se izučava problematika međunarodnog marketinga, ali i gospodarstvenicima čija poduzeća posluju, ili namjeravaju poslovati u inozemstvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
055-0551207-0771 - Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (Crnjak-Karanović, Biljana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Crnjak-Karanović, Biljana; Miočević, Dario
Osnove međunarodnog marketinga
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013
Crnjak-Karanović, B. & Miočević, D. (2013) Osnove međunarodnog marketinga. Split. Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu.
@unknown{unknown, author = {Crnjak-Karanovi\'{c}, Biljana and Mio\v{c}evi\'{c}, Dario}, year = {2013}, pages = {288}, keywords = {me\djunarodni marketing, me\djunarodno tr\v{z}i\v{s}te, izvozni marketing}, isbn = {978-953-281-053-0}, title = {Osnove me\djunarodnog marketinga}, keyword = {me\djunarodni marketing, me\djunarodno tr\v{z}i\v{s}te, izvozni marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }
@unknown{unknown, author = {Crnjak-Karanovi\'{c}, Biljana and Mio\v{c}evi\'{c}, Dario}, year = {2013}, pages = {288}, keywords = {International marketing, international market, export marketing}, isbn = {978-953-281-053-0}, title = {Principles of International Marketing}, keyword = {International marketing, international market, export marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font