Pregled bibliografske jedinice broj: 665021
Osnove međunarodnog marketinga
Osnove međunarodnog marketinga
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013
CROSBI ID: 665021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove međunarodnog marketinga
(Principles of International Marketing)
Autori
Crnjak-Karanović, Biljana ; Miočević, Dario
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2013
Stranica
288
ISBN
978-953-281-053-0
Ključne riječi
međunarodni marketing; međunarodno tržište; izvozni marketing
(International marketing; international market; export marketing)
Sažetak
Udžbenik je namijenjen studentima ekonomskih i srodnih fakulteta na kojima se izučava problematika međunarodnog marketinga, ali i gospodarstvenicima čija poduzeća posluju, ili namjeravaju poslovati u inozemstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
055-0551207-0771 - Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (Crnjak-Karanović, Biljana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split