Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 664966

Objekti i metafore marke meta marketinga


Jukić, Dinko
Objekti i metafore marke meta marketinga // Praktični menadžment, 2 (2011), 2; 33-40 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 664966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Objekti i metafore marke meta marketinga
(Brands objects and metaphors of metamarketing)

Autori
Jukić, Dinko

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) 2 (2011), 2; 33-40

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
marka; metafore marke; objekti marke; meta marketing
(brand; brands metaphors; objects of brand perception; meta marketing)

Sažetak
Objekti i metafore marki polaze od potrošačeve percepcije. Marka je perceptivna tvorevina koja svoje počelo ima u materijalizaciji, ali reflektira se unutar percepcije potrošača pa je podložna neuromarketinškim zakonitostima. Individualne komponente marke kulminiraju unutar potrošačeve svijesti, a proces kreiranja marke svojstven je stvaranju različitosti. Budući da je marka socijalnom valdacijom vezana uz identifikaciju potrošača, može se promatrati kroz kontekst meta marketinga. Za razliku od psihofizičkih odrednica i bihevioralnog pristupa, neuromarketing, a samim time i neuroekonomija, naglašavaju limbički koncept. Potrošači mijenjaju svoj stav zbog socijalne interakcije i mogu ga transformirati nakon što percipiraju marku. Prema Fishbeinovom višeosobinskom modelu osnovna premisa polazi od hipoteze kako vrednovanja istaknutih uvjerenja uzrokuju stavove u cjelini. Afekti kao i kognicija potječu od neovisnih, ali povezanih sustava. Oba sustava su zapravo adaptivna i “odgovaraju“ na potrošačeve podražaje. Sukladno neuroekonomskim pokazateljima, prilikom donošenja odluke o kupovini marke unutar mozga postoje tri međuzavisne korelacije: unutarnji red potrošača, vanjski red socijalno ekonomske razmjene i tržišni poredak. Pojavom metafora subjektiviteta, odnosno koncepta iracionalnog naspram racionalnog potrošača, nagoviješta se fenomen “crne kutije“ koji otvara mjesto limbičkom konceptu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dinko Jukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jukić, Dinko
Objekti i metafore marke meta marketinga // Praktični menadžment, 2 (2011), 2; 33-40 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Jukić, D. (2011) Objekti i metafore marke meta marketinga. Praktični menadžment, 2 (2), 33-40.
@article{article, author = {Juki\'{c}, Dinko}, year = {2011}, pages = {33-40}, keywords = {marka, metafore marke, objekti marke, meta marketing}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {Objekti i metafore marke meta marketinga}, keyword = {marka, metafore marke, objekti marke, meta marketing} }
@article{article, author = {Juki\'{c}, Dinko}, year = {2011}, pages = {33-40}, keywords = {brand, brands metaphors, objects of brand perception, meta marketing}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {Brands objects and metaphors of metamarketing}, keyword = {brand, brands metaphors, objects of brand perception, meta marketing} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font