Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 664944

Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača


Jukić, Dinko
Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 664944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača
(Brand as emotional and rational consumer impression)

Autori
Jukić, Dinko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
19.10

Godina
2012

Stranica
286

Mentor
Meler, Marcel

Ključne riječi
marka; impresije potrošača; CBBE model; vjernost
(brand; consumer impression; CBBE model; loyalty)

Sažetak
Analiza impresija prema markama provedena je prema okviru konceptualnog modela koji obuhvaća Kellerov model CBBE u koji su integrirane dimenzije osobnosti marke kao i potrošačeve impresije. Interpretacijom impresija analizirane su i definirane predodžbe, asocijacije, simboli i metaforičnosti marke. Postavljen je hipotetski okvir koji polazi od Aakerove izgradnje marke i Kapfererove metaforičnosti prema kojemu su provedena empirijska istraživanja. Empirijsko istraživanje potvrdilo je hipoteze da emotivne impresije pozitivno djeluju na vjernost markama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (mentor)

Avatar Url Dinko Jukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jukić, Dinko
Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Jukić, D. (2012) 'Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Juki\'{c}, Dinko}, year = {2012}, pages = {286}, keywords = {marka, impresije potro\v{s}a\v{c}a, CBBE model, vjernost}, title = {Marka kao emotivna i racionalna impresija potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {marka, impresije potro\v{s}a\v{c}a, CBBE model, vjernost}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Juki\'{c}, Dinko}, year = {2012}, pages = {286}, keywords = {brand, consumer impression, CBBE model, loyalty}, title = {Brand as emotional and rational consumer impression}, keyword = {brand, consumer impression, CBBE model, loyalty}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font