Pregled bibliografske jedinice broj: 664944
Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača
Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 664944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača
(Brand as emotional and rational consumer impression)
Autori
Jukić, Dinko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
19.10
Godina
2012
Stranica
286
Mentor
Meler, Marcel
Ključne riječi
marka; impresije potrošača; CBBE model; vjernost
(brand; consumer impression; CBBE model; loyalty)
Sažetak
Analiza impresija prema markama provedena je prema okviru konceptualnog modela koji obuhvaća Kellerov model CBBE u koji su integrirane dimenzije osobnosti marke kao i potrošačeve impresije. Interpretacijom impresija analizirane su i definirane predodžbe, asocijacije, simboli i metaforičnosti marke. Postavljen je hipotetski okvir koji polazi od Aakerove izgradnje marke i Kapfererove metaforičnosti prema kojemu su provedena empirijska istraživanja. Empirijsko istraživanje potvrdilo je hipoteze da emotivne impresije pozitivno djeluju na vjernost markama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek