Pregled bibliografske jedinice broj: 664421
"Život" i "moja budućnost" - procjene prognanih i izbjeglih učenika, te Zagrepčana, u prostoru semantičkog diferencijala
"Život" i "moja budućnost" - procjene prognanih i izbjeglih učenika, te Zagrepčana, u prostoru semantičkog diferencijala // Preživjeli smo, kako dalje / Ivanek, Ana ; Jakopović, Stjepan (ur.).
Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, 1995. str. 59-66
CROSBI ID: 664421 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Život" i "moja budućnost" - procjene prognanih i izbjeglih učenika, te Zagrepčana, u prostoru semantičkog diferencijala
("Life" and "My future" - evaluation of exiled and refugee pupils and pupils from Zagreb on the level of semantic differential)
Autori
Miljković, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Preživjeli smo, kako dalje
Urednik/ci
Ivanek, Ana ; Jakopović, Stjepan
Izdavač
Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske
Grad
Zagreb
Godina
1995
Raspon stranica
59-66
ISBN
953-160-064-3
Ključne riječi
rat, život, budućnost, učenik, semantički diferencijal
(war, life, future, pupil, semantic differential)
Sažetak
289 učenika iz 8 zagrebačkih škola (4 gimnazije i 4 strukovne) ; 145 prognanika/izbjeglica i 144 Zagrepčana procjenjivali su pojmove "život" i "moja budućnost" u prostoru semantičkog diferencijala. Prognani i izbjegli učenici, a kod učenica je to još izraženije, pesimističniji su u svojim procjenama od Zagrepčana - osobito po pitanju "života".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
Napomena
Rasd je u istoj monografiji objavljen i na engleskom jeziku (str. 143-150)