Pregled bibliografske jedinice broj: 664316
Kriterijski obrazac za autoevaluaciju tijekom učenja, spol i neke druge osobine ličnosti
Kriterijski obrazac za autoevaluaciju tijekom učenja, spol i neke druge osobine ličnosti // Psychologia Croatica, 1 (1995), 3-4; 217-222 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 664316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kriterijski obrazac za autoevaluaciju tijekom učenja, spol i neke druge osobine ličnosti
(Criterion form of auto evaluation during learning, gender and other personal characteristics)
Autori
Miljković, Dubravka
Izvornik
Psychologia Croatica (1331-0186) 1
(1995), 3-4;
217-222
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učenje; autoevaluacija; inteligencija; spol
(learning; auto evauation; intelligence; gender)
Sažetak
Inteligencija je značajan faktor u formiranju kriterijskig obrasca pri učenju ; u svoje su znanje (nakon učenja) manje sigurni oni s višim rezultatom na tesu inteligencije. Stupanj sigurnosti u znanje je relativno manji nakon učenja nego prije učenja. Žene i muškarci ne razlikuju se po broju točnih odgovora ali žene imaju manje onih netočnih odgovora (više su ostavljale prazno mjesto).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija