Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 664210

Marketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma


Frančišković, Ivan
Marketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma // Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 83-97


CROSBI ID: 664210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma
(Marketing Valorization of Tourism of Primorsko-goranska country)

Autori
Frančišković, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing i razvoj

Urednik/ci
Grbac, Bruno

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka

Grad
Rijeka

Godina
2000

Raspon stranica
83-97

ISBN
953-97741-3-6

Ključne riječi
turizam, turizam u Primorsko-goranskoj regiji, gospodarstvo, europski i svjetski globalni procesi
(tourisam, tourisam in Primorsko-Goranska County, economy, european and world global processes)

Sažetak
U ovoj se raspravi analiziraju relevantne značajke turizma općenito, a posebice mogućnosti razvoja primorsko-goranskog turizma, kao jednog od temeljnih čimbenika razvoja hrvatskog gospodarstva i njegovog uključivanja u razvijenu Europu. Nakon analize elemenata tržišnog pristupa razvoju hrvatskog turizma elaboriran je međuodnos hrvatskog turizma u kontekstu europskih i svjetskih globalnih procesa. U takvoj konstelaciji odnosa prikazani su hrvatski turistički resursi i turistička kretanja u Primorskoj- goranskoj regiji s ostvarenim prometom i trendovima razvoja. Posebna je pozornost posvećena prednostima koje se mogu iskoristiti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Frančišković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Frančišković, Ivan
Marketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma // Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 83-97
Frančišković, I. (2000) Marketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma. U: Grbac, B. (ur.) Marketing i razvoj. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka, str. 83-97.
@inbook{inbook, author = {Fran\v{c}i\v{s}kovi\'{c}, Ivan}, editor = {Grbac, B.}, year = {2000}, pages = {83-97}, keywords = {turizam, turizam u Primorsko-goranskoj regiji, gospodarstvo, europski i svjetski globalni procesi}, isbn = {953-97741-3-6}, title = {Marketin\v{s}ka valorizacija primorsko- goranskog turizma}, keyword = {turizam, turizam u Primorsko-goranskoj regiji, gospodarstvo, europski i svjetski globalni procesi}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Dru\v{s}tvo za marketing Rijeka}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Fran\v{c}i\v{s}kovi\'{c}, Ivan}, editor = {Grbac, B.}, year = {2000}, pages = {83-97}, keywords = {tourisam, tourisam in Primorsko-Goranska County, economy, european and world global processes}, isbn = {953-97741-3-6}, title = {Marketing Valorization of Tourism of Primorsko-goranska country}, keyword = {tourisam, tourisam in Primorsko-Goranska County, economy, european and world global processes}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Dru\v{s}tvo za marketing Rijeka}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font