Pregled bibliografske jedinice broj: 664210
Marketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma
Marketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma // Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 83-97
CROSBI ID: 664210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma
(Marketing Valorization of Tourism of Primorsko-goranska country)
Autori
Frančišković, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing i razvoj
Urednik/ci
Grbac, Bruno
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka
Grad
Rijeka
Godina
2000
Raspon stranica
83-97
ISBN
953-97741-3-6
Ključne riječi
turizam, turizam u Primorsko-goranskoj regiji, gospodarstvo, europski i svjetski globalni procesi
(tourisam, tourisam in Primorsko-Goranska County, economy, european and world global processes)
Sažetak
U ovoj se raspravi analiziraju relevantne značajke turizma općenito, a posebice mogućnosti razvoja primorsko-goranskog turizma, kao jednog od temeljnih čimbenika razvoja hrvatskog gospodarstva i njegovog uključivanja u razvijenu Europu. Nakon analize elemenata tržišnog pristupa razvoju hrvatskog turizma elaboriran je međuodnos hrvatskog turizma u kontekstu europskih i svjetskih globalnih procesa. U takvoj konstelaciji odnosa prikazani su hrvatski turistički resursi i turistička kretanja u Primorskoj- goranskoj regiji s ostvarenim prometom i trendovima razvoja. Posebna je pozornost posvećena prednostima koje se mogu iskoristiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija