Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 664195

Marketing hrvatskog morskog brodarstva


Frančišković, Ivan
Marketing hrvatskog morskog brodarstva // Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 42 (1995), 1-2; 49-54 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 664195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing hrvatskog morskog brodarstva
(Croatian Marine Shipping Marketing)

Autori
Frančišković, Ivan

Izvornik
Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo (0469-6255) 42 (1995), 1-2; 49-54

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
morsko brodarstvo; prijevoz tereta i putnika; marketing
(shipping; freight and passengers; marketing)

Sažetak
Oko tri četvrtine svjetske trgovine odvija se morem. Iz te neprijeporne činjenice proizlazi i važnost morskog brodarstva kao specifične djelatnosti koja se bavi pomorskim prijevozom tereta i putnika. I za Republiku Hrvatsku kao izrazitu pomorsku zemlju morsko brodarstvo već ima izuzetno veliku važnost. Unutar poslovne politike hrvatskih brodara, osim kadrovske, financijske i razvojne (pot )politike, tržišna politika ili marketing, generator je razvoja i čimbenik optimalnog funkcioniranja hrvatskog pomorstva i gospodarstva, ali i jedan od najvažnijih čimbenika uključivanja Hrvatske u međunarodnu podjelu rada. U ovom su članku sustavno i jezgrovito obrađene ove tematske jedinice: najvažnije značajke koncepcije marketinga hrvatskog morskog brodarstva, istraživanje tržišta i marketing informacije u hrvatskom morskom brodarstvu te najvažnije funkcije marketinga u morskom brodarstvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Frančišković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Frančišković, Ivan
Marketing hrvatskog morskog brodarstva // Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 42 (1995), 1-2; 49-54 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Frančišković, I. (1995) Marketing hrvatskog morskog brodarstva. Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 42 (1-2), 49-54.
@article{article, author = {Fran\v{c}i\v{s}kovi\'{c}, Ivan}, year = {1995}, pages = {49-54}, keywords = {morsko brodarstvo, prijevoz tereta i putnika, marketing}, journal = {Na\v{s}e more : znanstveni \v{c}asopis za more i pomorstvo}, volume = {42}, number = {1-2}, issn = {0469-6255}, title = {Marketing hrvatskog morskog brodarstva}, keyword = {morsko brodarstvo, prijevoz tereta i putnika, marketing} }
@article{article, author = {Fran\v{c}i\v{s}kovi\'{c}, Ivan}, year = {1995}, pages = {49-54}, keywords = {shipping, freight and passengers, marketing}, journal = {Na\v{s}e more : znanstveni \v{c}asopis za more i pomorstvo}, volume = {42}, number = {1-2}, issn = {0469-6255}, title = {Croatian Marine Shipping Marketing}, keyword = {shipping, freight and passengers, marketing} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font