Pregled bibliografske jedinice broj: 664195
Marketing hrvatskog morskog brodarstva
Marketing hrvatskog morskog brodarstva // Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 42 (1995), 1-2; 49-54 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 664195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing hrvatskog morskog brodarstva
(Croatian Marine Shipping Marketing)
Autori
Frančišković, Ivan
Izvornik
Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo (0469-6255) 42
(1995), 1-2;
49-54
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
morsko brodarstvo; prijevoz tereta i putnika; marketing
(shipping; freight and passengers; marketing)
Sažetak
Oko tri četvrtine svjetske trgovine odvija se morem. Iz te neprijeporne činjenice proizlazi i važnost morskog brodarstva kao specifične djelatnosti koja se bavi pomorskim prijevozom tereta i putnika. I za Republiku Hrvatsku kao izrazitu pomorsku zemlju morsko brodarstvo već ima izuzetno veliku važnost. Unutar poslovne politike hrvatskih brodara, osim kadrovske, financijske i razvojne (pot )politike, tržišna politika ili marketing, generator je razvoja i čimbenik optimalnog funkcioniranja hrvatskog pomorstva i gospodarstva, ali i jedan od najvažnijih čimbenika uključivanja Hrvatske u međunarodnu podjelu rada. U ovom su članku sustavno i jezgrovito obrađene ove tematske jedinice: najvažnije značajke koncepcije marketinga hrvatskog morskog brodarstva, istraživanje tržišta i marketing informacije u hrvatskom morskom brodarstvu te najvažnije funkcije marketinga u morskom brodarstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus