Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 664052

Prikaz knjige: "Electronic Commerce 2012: A Managerial and Social Networks Perspective"


Delić, Mia
Prikaz knjige: "Electronic Commerce 2012: A Managerial and Social Networks Perspective" // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 11 (2013), 1; 147-150 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 664052 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz knjige: "Electronic Commerce 2012: A Managerial and Social Networks Perspective"
(Review: "Electronic Commerce 2012: A Managerial and Social Networks Perspective")

Autori
Delić, Mia

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 11 (2013), 1; 147-150

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
elektronička trgovina
(electronic commerce)

Sažetak
Ubrzani razvoj i upotreba informacijske tehnologije i Interneta značajno su promijenili način života ljudi tijekom posljednjih desetljeća. Napredna znanja u tehnologiji postaju dominantna sila u oblikovanju i modeliranju budućnosti čovječanstva. Pritom elektronička trgovina predstavlja novu mogućnost stjecanja konkurentskih prednosti na svjetskom tržištu. Trgovina putem Interneta smatra se najprofitabilnijim oblikom trgovine zbog jednostavnosti i niskih troškova i kao takva će postajati sve značajnijom i unosnijom komponentom cjelokupne trgovine. Na globalnom tržištu koje ima podlogu u sofisticiranoj informatičkoj i mrežnoj tehnologiji pojavljuju se potpuno nove vrste gospodarskih subjekata, koje odlikuje vitalnost, dinamičnost i prilagodljivost poslovnih procesa. To dovodi do potpuno novih pojmova koji označavaju elemente i procese elektroničkog gospodarstva. Najznačajnija promjena u elektroničkoj trgovini koja se dogodila od 2010. godine je izrazit rast društvenih mreža, posebno Facebooka i Twittera, i trend koji elektroničku trgovinu uvodi u društvene mreže. U takvom okruženju krajem 2011. godine izdana je knjiga „Electronic commerce 2012”, autora Efraima Turbana, čijim je sedmim izdanjem autor nastavio s osuvremenjivanjem svoje bogate riznice spoznaja i radova iz područja elektroničke trgovine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mia Delić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Delić, Mia
Prikaz knjige: "Electronic Commerce 2012: A Managerial and Social Networks Perspective" // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 11 (2013), 1; 147-150 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Delić, M. (2013) Prikaz knjige: "Electronic Commerce 2012: A Managerial and Social Networks Perspective". Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 11 (1), 147-150.
@article{article, author = {Deli\'{c}, Mia}, year = {2013}, pages = {147-150}, keywords = {elektroni\v{c}ka trgovina}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Prikaz knjige: "Electronic Commerce 2012: A Managerial and Social Networks Perspective"}, keyword = {elektroni\v{c}ka trgovina} }
@article{article, author = {Deli\'{c}, Mia}, year = {2013}, pages = {147-150}, keywords = {electronic commerce}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Review: "Electronic Commerce 2012: A Managerial and Social Networks Perspective"}, keyword = {electronic commerce} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font