Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 66388

Primjena marketinga u prehrambenoj industriji – istraživanje u istočnoj Hrvatskoj


Leko-Šimić, Mirna
Primjena marketinga u prehrambenoj industriji – istraživanje u istočnoj Hrvatskoj // Ekonomski vjesnik, 10 (1999), 1 i 2; 87-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 66388 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena marketinga u prehrambenoj industriji – istraživanje u istočnoj Hrvatskoj
(Marketing in Food Industry-Research in East Croatia)

Autori
Leko-Šimić, Mirna

Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 10 (1999), 1 i 2; 87-93

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
x

Sažetak
Ovaj rad daje prikaz rezultata istraživanja o zastupljenosti i značenju primjene marketinga u prehrambenoj industriji. Istraživanje je provedeno na 23 tvrtke prehrambene industrije istočne Hrvatske, a dobiveni rezultati analizirani su uz pomoć SPSS-a. Rezultati pokazuju da je stanje na tržištu prehrambenih proizvoda u istočnoj Hrvatskoj dosta složeno, što zbog objektivnih okolnosti (rat i ratne štete, otvaranje tržišta inozemnoj konkurenciji), što zbog subjektivnih (nepostojanje marketing koncepcije i tržišne orijentacije u poslovanju, što je naslijeđeno iz bivšeg gospodarskog sustava). Svega nešto više od polovice ispitanih tvrtki ima organizirani i osmišljeni marketing svog poslovanja. njihove ocjene većine elemenata poslovanja (usklađenost vlastite ponude s potražnjom, konkurentska sposobnost, uspješnost poslovanja, analiza vlastitih prednosti i mogućnosti na domaćem i međunarodnom tržištu, i drugo) znatno su bolje i kvalitetnije nego kod onih koji nemaju osmišljenu marketing strategiju i ne poduzimaju nikakve ili beznačajne napore u tom smislu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirna Leko-Šimić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Leko-Šimić, Mirna
Primjena marketinga u prehrambenoj industriji – istraživanje u istočnoj Hrvatskoj // Ekonomski vjesnik, 10 (1999), 1 i 2; 87-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Leko-Šimić, M. (1999) Primjena marketinga u prehrambenoj industriji – istraživanje u istočnoj Hrvatskoj. Ekonomski vjesnik, 10 (1 i 2), 87-93.
@article{article, author = {Leko-\v{S}imi\'{c}, Mirna}, year = {1999}, pages = {87-93}, keywords = {x}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {10}, number = {1 i 2}, issn = {0353-359X}, title = {Primjena marketinga u prehrambenoj industriji – istra\v{z}ivanje u isto\v{c}noj Hrvatskoj}, keyword = {x} }
@article{article, author = {Leko-\v{S}imi\'{c}, Mirna}, year = {1999}, pages = {87-93}, keywords = {x}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {10}, number = {1 i 2}, issn = {0353-359X}, title = {Marketing in Food Industry-Research in East Croatia}, keyword = {x} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font