Pregled bibliografske jedinice broj: 66388
Primjena marketinga u prehrambenoj industriji istraživanje u istočnoj Hrvatskoj
Primjena marketinga u prehrambenoj industriji istraživanje u istočnoj Hrvatskoj // Ekonomski vjesnik, 10 (1999), 1 i 2; 87-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 66388 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena marketinga u prehrambenoj industriji istraživanje u istočnoj Hrvatskoj
(Marketing in Food Industry-Research in East Croatia)
Autori
Leko-Šimić, Mirna
Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 10
(1999), 1 i 2;
87-93
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
x
Sažetak
Ovaj rad daje prikaz rezultata istraživanja o zastupljenosti i značenju primjene marketinga u prehrambenoj industriji. Istraživanje je provedeno na 23 tvrtke prehrambene industrije istočne Hrvatske, a dobiveni rezultati analizirani su uz pomoć SPSS-a. Rezultati pokazuju da je stanje na tržištu prehrambenih proizvoda u istočnoj Hrvatskoj dosta složeno, što zbog objektivnih okolnosti (rat i ratne štete, otvaranje tržišta inozemnoj konkurenciji), što zbog subjektivnih (nepostojanje marketing koncepcije i tržišne orijentacije u poslovanju, što je naslijeđeno iz bivšeg gospodarskog sustava). Svega nešto više od polovice ispitanih tvrtki ima organizirani i osmišljeni marketing svog poslovanja. njihove ocjene većine elemenata poslovanja (usklađenost vlastite ponude s potražnjom, konkurentska sposobnost, uspješnost poslovanja, analiza vlastitih prednosti i mogućnosti na domaćem i međunarodnom tržištu, i drugo) znatno su bolje i kvalitetnije nego kod onih koji nemaju osmišljenu marketing strategiju i ne poduzimaju nikakve ili beznačajne napore u tom smislu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA