Pregled bibliografske jedinice broj: 663844
Prikaz programa za procjenu uspješnosti nastavnika na studiju psihologije
Prikaz programa za procjenu uspješnosti nastavnika na studiju psihologije // Elektronska računala i psihologija - Sažeci priopćenja / Sremec, B. ; Tkalčić, M. ; Kardum, I. (ur.).
Rijeka: Odjel za psihologiju, Pedagoški fakultet, Sveučilište u Rijeci, 1994. str. 18-18 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 663844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz programa za procjenu uspješnosti nastavnika na studiju psihologije
(Presentation of the software for assessing the performance of teachers in the study of psychology)
Autori
Sušanj, Zoran ; Smojver-Ažić, Sanja ; Maras, Tvrtko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Elektronska računala i psihologija - Sažeci priopćenja
/ Sremec, B. ; Tkalčić, M. ; Kardum, I. - Rijeka : Odjel za psihologiju, Pedagoški fakultet, Sveučilište u Rijeci, 1994, 18-18
Skup
Elektronska računala i psihologija
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 30.09.1994. - 01.10.1994
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
procjena uspješnosti nastavnika
(teachers' performance rating)
Sažetak
Evaluacija nastavnika i nastavnih sadržaja od strane učenika i studenata u brojnim se istraživanjima pokazala valjanom i pouzdanom mjerom uspješnosti poučavanja. Stoga je, u svrhu poboljšanja različitih aspekata kvalitete izvođenja nastave na studiju psihologije , uvedeno procjenjivanje nastavnika i kolegija koje studenti vrše na računalu. Izrađen je program koji omogućuje procjenjivačima da iz popisa kolegija i nastavnika biraju one koje su slušali u prošlom semestru, a zatim ih procjenjuju na različitim skalama. Odgovori ispitanika pohranjuju se u zasebne datoteke, ovisno o tome radi li se o numeričkim (apsolutne, relativne i globalne procjene) ili verbalnim podacima (odgovori na pitanja otvorenog tipa). Moguće su izmjene popisa kolegija i nastavnika, pitanja (čestica upitnika) i ponuđenih odgovora (skala). Prednost ovakvog načina procjenjivanja, pored ekonomičnosti i brzine, prvenstveno se odnosi na anonimnost ispitanika koja je neophodna glede valjanosti podataka kod evaluacije nastavnika. Uz neznatne izmjene ovaj se program može upotrijebiti u istraživanjima koja uključuju procjene na skalama Likertova tipa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka