Pregled bibliografske jedinice broj: 663773
Mogućnosti istraživanja implicitnih teorija kreativnosti učitelja i učenika
Mogućnosti istraživanja implicitnih teorija kreativnosti učitelja i učenika // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 24 (2013), 107-108 (133-134); 16-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 663773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti istraživanja implicitnih teorija kreativnosti učitelja i učenika
(Research possibilities of teachers' and students' implicit theories of creativity)
Autori
Jukić, Tonća
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 24
(2013), 107-108 (133-134);
16-17
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
implicitne teorije; kreativnost; istraživanje
(implicit theories; creativity; research)
Sažetak
U radu se daje kratki pregled aktualnih spoznaja o kreativnosti, objašnjava se razlika između eksplicitnih i implicitnih teorija kreativnosti te se nude mogućnosti istraživanja implicitnih teorija kreativnosti učitelja i učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Tonća Jukić
(autor)