Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 663773

Mogućnosti istraživanja implicitnih teorija kreativnosti učitelja i učenika


Jukić, Tonća
Mogućnosti istraživanja implicitnih teorija kreativnosti učitelja i učenika // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 24 (2013), 107-108 (133-134); 16-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 663773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti istraživanja implicitnih teorija kreativnosti učitelja i učenika
(Research possibilities of teachers' and students' implicit theories of creativity)

Autori
Jukić, Tonća

Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 24 (2013), 107-108 (133-134); 16-17

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
implicitne teorije; kreativnost; istraživanje
(implicit theories; creativity; research)

Sažetak
U radu se daje kratki pregled aktualnih spoznaja o kreativnosti, objašnjava se razlika između eksplicitnih i implicitnih teorija kreativnosti te se nude mogućnosti istraživanja implicitnih teorija kreativnosti učitelja i učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Tonća Jukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jukić, Tonća
Mogućnosti istraživanja implicitnih teorija kreativnosti učitelja i učenika // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 24 (2013), 107-108 (133-134); 16-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Jukić, T. (2013) Mogućnosti istraživanja implicitnih teorija kreativnosti učitelja i učenika. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 24 (107-108 (133-134)), 16-17.
@article{article, author = {Juki\'{c}, Ton\'{c}a}, year = {2013}, pages = {16-17}, keywords = {implicitne teorije, kreativnost, istra\v{z}ivanje}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {24}, number = {107-108 (133-134)}, issn = {0353-636X}, title = {Mogu\'{c}nosti istra\v{z}ivanja implicitnih teorija kreativnosti u\v{c}itelja i u\v{c}enika}, keyword = {implicitne teorije, kreativnost, istra\v{z}ivanje} }
@article{article, author = {Juki\'{c}, Ton\'{c}a}, year = {2013}, pages = {16-17}, keywords = {implicit theories, creativity, research}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {24}, number = {107-108 (133-134)}, issn = {0353-636X}, title = {Research possibilities of teachers' and students' implicit theories of creativity}, keyword = {implicit theories, creativity, research} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font