Pregled bibliografske jedinice broj: 663755
Facebook kao medij za aktivno učenje u visokome školstvu
Facebook kao medij za aktivno učenje u visokome školstvu // Znanstvena monografija - Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti (svezak 1) / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 184-190
CROSBI ID: 663755 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Facebook kao medij za aktivno učenje u visokome školstvu
(Facebook as medium for active learning within academic education)
Autori
Jukić, Tonća
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Znanstvena monografija - Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti (svezak 1)
Urednik/ci
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita
Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
184-190
ISBN
978-953-99167
Ključne riječi
akcijsko istraživanje, aktivno učenje, digitalna kultura, Facebook, kultura istraživanja, visoko školstvo
(academic education, action research, active learning, digital culture, Facebook, research culture)
Sažetak
Pedagogija kao znanost stalno teži unaprjeđenju temeljnih pedagoških procesa te razmatra mogućnosti povećanja njihove kvalitete korištenjem novih tehnologija u funkciji ostvarenja odgojno-obrazovnih ciljeva, što pretpostavlja i metodologijski pluralizam. Akcijska istraživanja kao emancipacijski, transformacijski i sukonstrukcijski metodologijski pristup imaju važnu ulogu u unaprjeđenju visokoškolske nastave jer omogućuju uključivanje studenata u istraživački proces u kojemu će aktivno učiti i rješavati probleme koje uočavaju u svojoj praksi. Budući da današnje generacije studenata pripadaju novoj tzv. digitalnoj kulturi i veliki dio slobodnog vremena provode koristeći online društvene mreže poput Facebooka, u radu se prikazuje akcijsko istraživanje u kojemu se Facebook koristio kao medij za aktivno učenje u procesu osposobljavanja studenata nastavničkih studija za ulogu akcijskog istraživača. Dobiveni rezultati kritički su razmotreni te su ponuđene implikacije rezultata za suvremenu visokoškolsku nastavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija