Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 66362

Hrvatsko gospodarstvo u uvjetima otvorenog tržišta – uspješnost inozemnih proizvoda na hrvatskom tržištu i marketing implikacije za hrvatsko gospodarstvo


Leko-Šimić, Mirna
Hrvatsko gospodarstvo u uvjetima otvorenog tržišta – uspješnost inozemnih proizvoda na hrvatskom tržištu i marketing implikacije za hrvatsko gospodarstvo // Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin, 2000. str. 209-219 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 66362 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatsko gospodarstvo u uvjetima otvorenog tržišta – uspješnost inozemnih proizvoda na hrvatskom tržištu i marketing implikacije za hrvatsko gospodarstvo
(The Croatian Economy in Open Market Conditions - the Success of Foreign Products on the Croatian Market and Marketing Implications for the Croatian Economy)

Autori
Leko-Šimić, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive / Bratko, Stjepan - Varaždin, 2000, 209-219

Skup
Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 26.10.2000. - 27.10.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ponašanje potrošača; strani vs. domaći proizvodi; zemlja podrijetla proizvoda; konkurentnost
(buyer's behavior; foreign vs. domestic products; country of origin; competitiveness)

Sažetak
Proces globalizacije tržišta u punom je zamahu i niti jedna zemlja ne može ga izbjeći niti ignorirati. Globalizacija nužno dovodi do otvaranja tržišta, te na ovaj ili onaj način, otvara put inozemnim proizvodima i konkurenciji na domaće tržište. Dosadašnja, relativno malobrojna istraživanja, pokazala su da, osim objektivnih čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača u smislu izbora domaćeg ili inozemnog proizvoda (od postojanja konkurentne ponude, do kupovne moći), na tu odluku utječu i stereotipi (pozitivni ili negativni) o zemlji iz koje proizvod dolazi. Sve zemlje u tranziciji, a među njima i Hrvatska već su nekoliko godina preplavljene bogatom ponudom inozemnih proizvoda na svom tržištu. Ovo istraživanje bavi se problematikom uspješnosti inozemnih proizvoda na hrvatskom tržištu, mišljenjem hrvatskih potrošača o njihovoj konkurentnosti i čimbenicima koji utječu na njihov izbor domaćeg, odnosno inozemnog proizvoda. U tu svrhu provedeno je anketno ispitivanje hrvatskih potrošača iz Zagreba, Rijeke, Splita i Osijeka. Rezultati ovih istraživanja prikazani su u radu. Na temelju rezultata definirane su marketing implikacije koje sadašnja gospodarska situacija stvara za hrvatske ponuđače.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirna Leko-Šimić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Leko-Šimić, Mirna
Hrvatsko gospodarstvo u uvjetima otvorenog tržišta – uspješnost inozemnih proizvoda na hrvatskom tržištu i marketing implikacije za hrvatsko gospodarstvo // Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin, 2000. str. 209-219 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Leko-Šimić, M. (2000) Hrvatsko gospodarstvo u uvjetima otvorenog tržišta – uspješnost inozemnih proizvoda na hrvatskom tržištu i marketing implikacije za hrvatsko gospodarstvo. U: Bratko, S. (ur.)Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive.
@article{article, author = {Leko-\v{S}imi\'{c}, Mirna}, editor = {Bratko, S.}, year = {2000}, pages = {209-219}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, strani vs. doma\'{c}i proizvodi, zemlja podrijetla proizvoda, konkurentnost}, title = {Hrvatsko gospodarstvo u uvjetima otvorenog tr\v{z}i\v{s}ta – uspje\v{s}nost inozemnih proizvoda na hrvatskom tr\v{z}i\v{s}tu i marketing implikacije za hrvatsko gospodarstvo}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, strani vs. doma\'{c}i proizvodi, zemlja podrijetla proizvoda, konkurentnost}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Leko-\v{S}imi\'{c}, Mirna}, editor = {Bratko, S.}, year = {2000}, pages = {209-219}, keywords = {buyer and \#39, s behavior, foreign vs. domestic products, country of origin, competitiveness}, title = {The Croatian Economy in Open Market Conditions - the Success of Foreign Products on the Croatian Market and Marketing Implications for the Croatian Economy}, keyword = {buyer and \#39, s behavior, foreign vs. domestic products, country of origin, competitiveness}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font