Pregled bibliografske jedinice broj: 663493
Komunikacijska strategija tvrtke Metis d.d.
Komunikacijska strategija tvrtke Metis d.d., 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 663493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijska strategija tvrtke Metis d.d.
(The communication strategy of the company Metis d.d.)
Autori
Černeka, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
14.10
Godina
2013
Stranica
76
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Milas, Zdeslav
Ključne riječi
odnosi s javnošću; komunikacijska strategija; društveno odgovorno poslovanje; ekološka osviještenost; recikliranje
(public relations; communication strategy; corporate social responsibility; environmental awareness; recycling)
Sažetak
Komunikacija postoji svugdje oko nas. Preko nje upoznajemo svijet i svijet upoznaje nas. Ona je uvijek prisutna, pa čak i onda kada osoba ne komunicira, ona ustvari komunicira. Stavljajući ovu konstataciju u kontekst odnosa s javnošću i organizacija, u današnje vrijeme komunikacija čini bazu uspješnog poslovanja s mnogim dionicima, stoga je u nju potrebno konstantno ulagati. Odnosi s javnošću funkcija su unutar organizacije koja brine o komunikaciji organizacije s njenim dionicima. Relativno su mlada struka u Hrvatskoj koja je posljednjih godina dobila na velikoj važnosti jer su organizacije prepoznale njen značaj te pozitivan utjecaj na poslovanje. Upravo o tome govori i ovaj rad koji je podijeljen na dva dijela. U prvom dijelu, koji je teorijski, generalno se opisuju odnosi s javnošću, njihova funkcija, te alati kojima se koriste da bi realizirali uspješnu komunikacijsku strategiju. Drugi dio rada jest praktičan dio gdje je osmišljena komunikacijska strategija za tvrtku Metis d.d. koja se bavi pravilnim zbrinjavanjem otpada. Cilj komunikacijske strategije jest potaknuti građanstvo na odgovorno ponašanje, recikliranje otpada, te veću brigu o okolišu. Jedna od "nagrada" koja se javlja u takvom postupku društveno odgovornog poslovanja jest rast reputacije organizacije, veća prepoznatljivost i konkurentnost na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski