Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 663493

Komunikacijska strategija tvrtke Metis d.d.


Černeka, Jasmina
Komunikacijska strategija tvrtke Metis d.d., 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 663493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijska strategija tvrtke Metis d.d.
(The communication strategy of the company Metis d.d.)

Autori
Černeka, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
14.10

Godina
2013

Stranica
76

Mentor
Labaš, Danijel

Neposredni voditelj
Milas, Zdeslav

Ključne riječi
odnosi s javnošću; komunikacijska strategija; društveno odgovorno poslovanje; ekološka osviještenost; recikliranje
(public relations; communication strategy; corporate social responsibility; environmental awareness; recycling)

Sažetak
Komunikacija postoji svugdje oko nas. Preko nje upoznajemo svijet i svijet upoznaje nas. Ona je uvijek prisutna, pa čak i onda kada osoba ne komunicira, ona ustvari komunicira. Stavljajući ovu konstataciju u kontekst odnosa s javnošću i organizacija, u današnje vrijeme komunikacija čini bazu uspješnog poslovanja s mnogim dionicima, stoga je u nju potrebno konstantno ulagati. Odnosi s javnošću funkcija su unutar organizacije koja brine o komunikaciji organizacije s njenim dionicima. Relativno su mlada struka u Hrvatskoj koja je posljednjih godina dobila na velikoj važnosti jer su organizacije prepoznale njen značaj te pozitivan utjecaj na poslovanje. Upravo o tome govori i ovaj rad koji je podijeljen na dva dijela. U prvom dijelu, koji je teorijski, generalno se opisuju odnosi s javnošću, njihova funkcija, te alati kojima se koriste da bi realizirali uspješnu komunikacijsku strategiju. Drugi dio rada jest praktičan dio gdje je osmišljena komunikacijska strategija za tvrtku Metis d.d. koja se bavi pravilnim zbrinjavanjem otpada. Cilj komunikacijske strategije jest potaknuti građanstvo na odgovorno ponašanje, recikliranje otpada, te veću brigu o okolišu. Jedna od "nagrada" koja se javlja u takvom postupku društveno odgovornog poslovanja jest rast reputacije organizacije, veća prepoznatljivost i konkurentnost na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Černeka, Jasmina
Komunikacijska strategija tvrtke Metis d.d., 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Černeka, J. (2013) 'Komunikacijska strategija tvrtke Metis d.d.', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}erneka, Jasmina}, year = {2013}, pages = {76}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikacijska strategija, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, ekolo\v{s}ka osvije\v{s}tenost, recikliranje}, title = {Komunikacijska strategija tvrtke Metis d.d.}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikacijska strategija, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, ekolo\v{s}ka osvije\v{s}tenost, recikliranje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}erneka, Jasmina}, year = {2013}, pages = {76}, keywords = {public relations, communication strategy, corporate social responsibility, environmental awareness, recycling}, title = {The communication strategy of the company Metis d.d.}, keyword = {public relations, communication strategy, corporate social responsibility, environmental awareness, recycling}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font