Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 663481

Komparativna analiza strategija odnosa s javnostima zagrebačkih sportskih klubova na primjerima KHL Medvešćak i KK Cedevita


Cvitković, Anamarija
Komparativna analiza strategija odnosa s javnostima zagrebačkih sportskih klubova na primjerima KHL Medvešćak i KK Cedevita, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 663481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativna analiza strategija odnosa s javnostima zagrebačkih sportskih klubova na primjerima KHL Medvešćak i KK Cedevita
(Comparative analysis of the strategies of public relations of Zagreb sporting clubs on the examples of HKL Medvešćak and KK Cedevita)

Autori
Cvitković, Anamarija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
28.11

Godina
2013

Stranica
119

Mentor
Labaš, Danijel

Neposredni voditelj
Bonacci, Duje

Ključne riječi
odnosi s javnošću; sport; strategija; KHL Medveščak; KK Cedevita; komunikacijska strategija; marketing; promocija; publicitet; propaganda; imidž; reputacija; javnost; ciljne javnosti; dionici
(public relations; sports; strategy; HKL Medvešćak; KK Cedevita; communications strategy; marketing; promotion; publicity; advertising; image; reputation; the public; the target public; stakeholders)

Sažetak
Odnosi s javnošću u sportu su vrlo mlada disiplina, pogotovo na području Hrvatske, gdje se promociji sporta prije nije poklanjalo previše pažnje, jer je svaka sportska organizacija "igrala na rezultate i tradiciju". Međutim danas svjedočimo nastanku novih klubova koji nemaju velike rezultate niti dugu tradiciju iza sebe, te preko odnosa s javnošću privlače publiku. Nakon toga, sve je jednostavno. Velik broj navijača i publike u dvoranama i na stadionima znači profit od prodaje ulaznica i klupske opreme, a ta masa ljudi koji su ujedinjeni u jednoj stvari - podršci prema omiljenom klubu - također privlači sponzore i ulagače koji će uložiti sredstva u promoviranje svojih proizvoda. Sredstva, sa svoje strane, znače bolji proračun za sportsku organizaciju, koja pametnim ulaganjima u igrače i podmladak može postići velike rezultate. Dolazimo do zatvorenog kruga i zaključka kako odnosi s javnošću kreiraju uspjeh ne samo u imidžu, reputaciji i popularnosti, nego i u natjecateljskom smislu. Istražujući sadržaj literature specijalizirane za odnose s javnošću obradili smo temeljne teoretske postulate, izdvojili faze odnosa s javnošću, i predstavili određivanje strategija. Nakon toga smo analizirali strategije odnosa s javnošću na primjerima dva sportska kluba za koje smatramo kako u Zagrebu najviše pažnje posvećuju kvalitetnoj komunikaciji i odnosima sa svojim javnostima, HKL Medvešćak i KK Cedevita. Analizom sadržaja i razgovorom s odgovornim osobama za odnose s javnošću oba kluba, saznali smo njihove komunikacijske ciljeve i ciljne grupe te analizirali strategiju koju su proveli kako bi te ciljeve ostvarili. Analizirali smo sredstva koja su koristili u provedbi istih te, s ciljem određivanja uspješnosti analiziranih strategija, izradili anketni upitnik i ispitali ciljne javnosti Cedevite i Medvešćaka. Na kraju smo metodom komparativne analize utvrdili sličnosti i razlike te iznijeli zaključke.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Duje Bonacci (mentor)

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cvitković, Anamarija
Komparativna analiza strategija odnosa s javnostima zagrebačkih sportskih klubova na primjerima KHL Medvešćak i KK Cedevita, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Cvitković, A. (2013) 'Komparativna analiza strategija odnosa s javnostima zagrebačkih sportskih klubova na primjerima KHL Medvešćak i KK Cedevita', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Cvitkovi\'{c}, Anamarija}, year = {2013}, pages = {119}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, sport, strategija, KHL Medve\v{s}\v{c}ak, KK Cedevita, komunikacijska strategija, marketing, promocija, publicitet, propaganda, imid\v{z}, reputacija, javnost, ciljne javnosti, dionici}, title = {Komparativna analiza strategija odnosa s javnostima zagreba\v{c}kih sportskih klubova na primjerima KHL Medve\v{s}\'{c}ak i KK Cedevita}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, sport, strategija, KHL Medve\v{s}\v{c}ak, KK Cedevita, komunikacijska strategija, marketing, promocija, publicitet, propaganda, imid\v{z}, reputacija, javnost, ciljne javnosti, dionici}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Cvitkovi\'{c}, Anamarija}, year = {2013}, pages = {119}, keywords = {public relations, sports, strategy, HKL Medve\v{s}\'{c}ak, KK Cedevita, communications strategy, marketing, promotion, publicity, advertising, image, reputation, the public, the target public, stakeholders}, title = {Comparative analysis of the strategies of public relations of Zagreb sporting clubs on the examples of HKL Medve\v{s}\'{c}ak and KK Cedevita}, keyword = {public relations, sports, strategy, HKL Medve\v{s}\'{c}ak, KK Cedevita, communications strategy, marketing, promotion, publicity, advertising, image, reputation, the public, the target public, stakeholders}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font