Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 66348

Internacionalizacija maloprodaje, Europska unija i Hrvatska


Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Internacionalizacija maloprodaje, Europska unija i Hrvatska // Tržište:časopis za tržišnu teoriju i praksu, 12 (2000), 1-2; 98-103 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 66348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internacionalizacija maloprodaje, Europska unija i Hrvatska
(Internationalization of Retail Trade, European Union and Croatia)

Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

Izvornik
Tržište:časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 12 (2000), 1-2; 98-103

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
maloprodaja; Republika Hrvatska; Europska Unija; internacionalizacija maloporodaje
(retail trade; Republic of Croatia; European Union; internationalization of European Union)

Sažetak
U radu se najprije analiziraju pojam i značenje maloprodaje i njezine internacionalizacije, a potom oblici, potrebe i mogućnosti internacionalizacije maloprodaje Europske Unije i Republike Hrvatske. Internacionalizacija je proces kojim se nacionalno gospodarstvo uključuje u međunarodne gospodarske tokove. Kao dio gospodarskoga sustava maloprodaja se također internacionalizira. Budući da se u Republici Hrvatskoj izgrađuje sustav otvorenoga tržišnog gospodarstva, potrebno je razmotriti potrebe i mogućnosti internacionalizacije maloprodaje u Republici Hrvatskoj (širenje maloprodavača iz drugih zemalja u Republiku Hrvatsku i širenje hrvatskih maloprodavača u druge zemlje).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Lamza-Maronić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Internacionalizacija maloprodaje, Europska unija i Hrvatska // Tržište:časopis za tržišnu teoriju i praksu, 12 (2000), 1-2; 98-103 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Segetlija, Z. & Lamza-Maronić, M. (2000) Internacionalizacija maloprodaje, Europska unija i Hrvatska. Tržište:časopis za tržišnu teoriju i praksu, 12 (1-2), 98-103.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {2000}, pages = {98-103}, keywords = {maloprodaja, Republika Hrvatska, Europska Unija, internacionalizacija maloporodaje}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te:\v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {12}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, title = {Internacionalizacija maloprodaje, Europska unija i Hrvatska}, keyword = {maloprodaja, Republika Hrvatska, Europska Unija, internacionalizacija maloporodaje} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {2000}, pages = {98-103}, keywords = {retail trade, Republic of Croatia, European Union, internationalization of European Union}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te:\v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {12}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, title = {Internationalization of Retail Trade, European Union and Croatia}, keyword = {retail trade, Republic of Croatia, European Union, internationalization of European Union} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Institut naučnai informacii (VINITI) Rosiskoi Akademii nauk (Rusia)
  • PAIS International (U.S.A.)
  • (United Kingdom)
  • CAB International
  • Bulletin Signanettque (France)
  • Abstractsof Working Papers in Economics (England)
  • Abstract Newsletter: Business &#38
  • Econimics (U.S:A.)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font