Pregled bibliografske jedinice broj: 66348
Internacionalizacija maloprodaje, Europska unija i Hrvatska
Internacionalizacija maloprodaje, Europska unija i Hrvatska // Tržište:časopis za tržišnu teoriju i praksu, 12 (2000), 1-2; 98-103 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 66348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internacionalizacija maloprodaje, Europska unija i Hrvatska
(Internationalization of Retail Trade, European Union and Croatia)
Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
Izvornik
Tržište:časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 12
(2000), 1-2;
98-103
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
maloprodaja; Republika Hrvatska; Europska Unija; internacionalizacija maloporodaje
(retail trade; Republic of Croatia; European Union; internationalization of European Union)
Sažetak
U radu se najprije analiziraju pojam i značenje maloprodaje i njezine internacionalizacije, a potom oblici, potrebe i mogućnosti internacionalizacije maloprodaje Europske Unije i Republike Hrvatske.
Internacionalizacija je proces kojim se nacionalno gospodarstvo uključuje u međunarodne gospodarske tokove. Kao dio gospodarskoga sustava maloprodaja se također internacionalizira. Budući da se u Republici Hrvatskoj izgrađuje sustav otvorenoga tržišnog gospodarstva, potrebno je razmotriti potrebe i mogućnosti internacionalizacije maloprodaje u Republici Hrvatskoj (širenje maloprodavača iz drugih zemalja u Republiku Hrvatsku i širenje hrvatskih maloprodavača u druge zemlje).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Institut naučnai informacii (VINITI) Rosiskoi Akademii nauk (Rusia)
- PAIS International (U.S.A.)
- (United Kingdom)
- CAB International
- Bulletin Signanettque (France)
- Abstractsof Working Papers in Economics (England)
- Abstract Newsletter: Business &
- Econimics (U.S:A.)