Pregled bibliografske jedinice broj: 66346
Internacionalizacija maloprodaje kao važan čimbenik razvoja turističke ponude
Internacionalizacija maloprodaje kao važan čimbenik razvoja turističke ponude // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 8 (1999), 2; 177-195 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 66346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internacionalizacija maloprodaje kao važan čimbenik razvoja turističke ponude
(Internationalization of Retail Trade as an Important Factor in Tourism Supply Development)
Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 8
(1999), 2;
177-195
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
internacionalizacija maloprodaje; turistička ponuda; kupovna snaga; maloprodajni promet; turistički promet
(internationalization of retail trade; tourist supply; purchasing power; retail sales; tourist trade)
Sažetak
U radu se najprije analiziraju pojam i značenjemaloprodaje i njezine internacionalizacije, a potom oblici, potrebe imogućnosti internacionalizacije maloprodaje Republike Hrvatske. Internacionalizacija je proces kojim se nacionalno gospodarstvo uključuje u međunarodne gospodarske tokove. Kao dio gospodarskoga sustava maloprodaja se također internacionalizira. Budući da se u Republici Hrvatskoj izgrađuje sustav otvorenoga tržišnog gospodarstva, potrebno je razmotriti potrebe i mogućnosti internacionalizcije maloprodaje (širenje maloprodavača iz drugih zemalja na Hrvatsku i širenje hrvatskih maloprodavača na druge zemlje). Internacionalizacija maloprodaje odnosi se na sve oblike i aktivnosti maloprodajnoga poduzeća izvan zemlje podrijetla. Ulazak stranih maloprodavača u zemlju obogaćuje ponudu, ali i stvara u njoj dodatnu konkurenciju. Time se domicilni maloprodavači potiču na poboljšanje svoga tržišnoga nastupa. Obogaćivanjem ponude roba i usluga u maloprodaji možese smanjiti odljev domaće kupovne snage u druge zemlje, a isto tako poboljšati turistička ponuda. Radi toga je internacionalizacija hrvatske maloprodaje itekako potrebita.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit