Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 66346

Internacionalizacija maloprodaje kao važan čimbenik razvoja turističke ponude


Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Internacionalizacija maloprodaje kao važan čimbenik razvoja turističke ponude // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 8 (1999), 2; 177-195 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 66346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internacionalizacija maloprodaje kao važan čimbenik razvoja turističke ponude
(Internationalization of Retail Trade as an Important Factor in Tourism Supply Development)

Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 8 (1999), 2; 177-195

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
internacionalizacija maloprodaje; turistička ponuda; kupovna snaga; maloprodajni promet; turistički promet
(internationalization of retail trade; tourist supply; purchasing power; retail sales; tourist trade)

Sažetak
U radu se najprije analiziraju pojam i značenjemaloprodaje i njezine internacionalizacije, a potom oblici, potrebe imogućnosti internacionalizacije maloprodaje Republike Hrvatske. Internacionalizacija je proces kojim se nacionalno gospodarstvo uključuje u međunarodne gospodarske tokove. Kao dio gospodarskoga sustava maloprodaja se također internacionalizira. Budući da se u Republici Hrvatskoj izgrađuje sustav otvorenoga tržišnog gospodarstva, potrebno je razmotriti potrebe i mogućnosti internacionalizcije maloprodaje (širenje maloprodavača iz drugih zemalja na Hrvatsku i širenje hrvatskih maloprodavača na druge zemlje). Internacionalizacija maloprodaje odnosi se na sve oblike i aktivnosti maloprodajnoga poduzeća izvan zemlje podrijetla. Ulazak stranih maloprodavača u zemlju obogaćuje ponudu, ali i stvara u njoj dodatnu konkurenciju. Time se domicilni maloprodavači potiču na poboljšanje svoga tržišnoga nastupa. Obogaćivanjem ponude roba i usluga u maloprodaji možese smanjiti odljev domaće kupovne snage u druge zemlje, a isto tako poboljšati turistička ponuda. Radi toga je internacionalizacija hrvatske maloprodaje itekako potrebita.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Avatar Url Maja Lamza-Maronić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Internacionalizacija maloprodaje kao važan čimbenik razvoja turističke ponude // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 8 (1999), 2; 177-195 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Segetlija, Z. & Lamza-Maronić, M. (1999) Internacionalizacija maloprodaje kao važan čimbenik razvoja turističke ponude. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 8 (2), 177-195.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {1999}, pages = {177-195}, keywords = {internacionalizacija maloprodaje, turisti\v{c}ka ponuda, kupovna snaga, maloprodajni promet, turisti\v{c}ki promet}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Internacionalizacija maloprodaje kao va\v{z}an \v{c}imbenik razvoja turisti\v{c}ke ponude}, keyword = {internacionalizacija maloprodaje, turisti\v{c}ka ponuda, kupovna snaga, maloprodajni promet, turisti\v{c}ki promet} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {1999}, pages = {177-195}, keywords = {internationalization of retail trade, tourist supply, purchasing power, retail sales, tourist trade}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Internationalization of Retail Trade as an Important Factor in Tourism Supply Development}, keyword = {internationalization of retail trade, tourist supply, purchasing power, retail sales, tourist trade} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font