Pregled bibliografske jedinice broj: 663377
Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije
Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije // Okrugli stol "Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije" u suradnji s WG 1 COST ISO906 Transforming Audiences, Transforming Societies i Vijećem za elektroničke medije.
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 663377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije
(Media Audience Research in Croatia: Industry and Academia Synergies with Policy Implications)
Autori
Peruško, Zrinjka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Okrugli stol "Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije" u suradnji s WG 1 COST ISO906 Transforming Audiences, Transforming Societies i Vijećem za elektroničke medije.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.04.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
povijest komunikacijskih istraživanja; istraživanja publike; Hrvatska
(history of communication research; audience research; Croatia)
Sažetak
Uvodno izlaganje na okruglom stolu o povezivanju znanstvenog i primijenjenog istraživanja medijskih publika, koje je dalo pregled povijesnog razvoja ovog istraživačkog usmjerenja u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
015-0152482-2475 - Medijska kultura u suvremenoj Hrvatskoj: pluralizam medija i medijske politike (Peruško, Zrinjka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb
Profili:
Zrinjka Peruško
(autor)