Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 663377

Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije


Peruško, Zrinjka
Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije // Okrugli stol "Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije" u suradnji s WG 1 COST ISO906 Transforming Audiences, Transforming Societies i Vijećem za elektroničke medije.
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 663377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije
(Media Audience Research in Croatia: Industry and Academia Synergies with Policy Implications)

Autori
Peruško, Zrinjka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Okrugli stol "Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije" u suradnji s WG 1 COST ISO906 Transforming Audiences, Transforming Societies i Vijećem za elektroničke medije.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.04.2011

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
povijest komunikacijskih istraživanja; istraživanja publike; Hrvatska
(history of communication research; audience research; Croatia)

Sažetak
Uvodno izlaganje na okruglom stolu o povezivanju znanstvenog i primijenjenog istraživanja medijskih publika, koje je dalo pregled povijesnog razvoja ovog istraživačkog usmjerenja u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152482-2475 - Medijska kultura u suvremenoj Hrvatskoj: pluralizam medija i medijske politike (Peruško, Zrinjka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zrinjka Peruško (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peruško, Zrinjka
Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije // Okrugli stol "Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije" u suradnji s WG 1 COST ISO906 Transforming Audiences, Transforming Societies i Vijećem za elektroničke medije.
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Peruško, Z. (2011) Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije. U: Okrugli stol "Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije" u suradnji s WG 1 COST ISO906 Transforming Audiences, Transforming Societies i Vijećem za elektroničke medije..
@article{article, author = {Peru\v{s}ko, Zrinjka}, year = {2011}, keywords = {povijest komunikacijskih istra\v{z}ivanja, istra\v{z}ivanja publike, Hrvatska}, title = {Istra\v{z}ivanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije}, keyword = {povijest komunikacijskih istra\v{z}ivanja, istra\v{z}ivanja publike, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peru\v{s}ko, Zrinjka}, year = {2011}, keywords = {history of communication research, audience research, Croatia}, title = {Media Audience Research in Croatia: Industry and Academia Synergies with Policy Implications}, keyword = {history of communication research, audience research, Croatia}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font