Pregled bibliografske jedinice broj: 663312
Farmaceutska industrija i mediji: istine i laži
Farmaceutska industrija i mediji: istine i laži, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 663312 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Farmaceutska industrija i mediji: istine i laži
(The pharmaceutical industry and the media: truth and lies)
Autori
Šain, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2013
Stranica
42
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Volarić Mršić, Ana
Ključne riječi
farmaceutske industrije; mediji; lijekovi; potrošači; reklame; marketing
(pharmaceutical industry; media; pharmaceuticals; consumers; advertising; marketing)
Sažetak
Rad se bavi istraživanjem utjecaja farmaceutske industrije, odnosno medija na potrošače lijekova. Riječ je o industriji koja je danas jedna od najbrže rastućih industrija u globalnim razmjerima. Prvi dio rada posvećen je teoriji o uvođenju u tematiku farmaceutske industrije, lijekova, marketinga i PR-a u industriji te odnose farmaceutske industrije s medijima odnosno novinarima. Rezultati ankete koju smo proveli pokazuju razmišljanja potrošača farmaceutskih proizvoda te njihove stavove te općenito, upućenost u svijet farmaceutske industrije.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb