Pregled bibliografske jedinice broj: 663203
Uloga i kompetencije pedagoga u sektoru upravljanja u ljudskim resursima
Uloga i kompetencije pedagoga u sektoru upravljanja u ljudskim resursima, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 663203 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i kompetencije pedagoga u sektoru upravljanja u ljudskim resursima
(Role and competencies of pedagogue in human resources management)
Autori
Šabić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
01.10
Godina
2008
Stranica
42
Mentor
Mrnjaus, Kornelija
Ključne riječi
upravljanje ljudskim potencijalima; aktivnosti HR menadžera; uloga HR menadžera; kompetencije pedagoga
(human resources management; activities of HR managers; the role of HR managers; pedagogue competencies)
Sažetak
Budući da se u laičkim krugovima riječ pedagogija nerijetko veže samo uz školsko/formalno obrazovanje, rad je napravljen s ciljem da prikaže mogućnost zapošljavanja pedagoga i u ostalim ustanovama. Rad je prvenstveno orijentiran na prikaz uloge pedagoga u sektoru upravljanja ljudskim resursima te prikaz kompetencija potrebnih za zapošljavanje i rad u istome. Prvi dio, kroz programe studija pedagogije u Rijeci, Zadru i Zagrebu, prikazuje kompetencije pedagoga. Također su prikazane aktivnosti, uloga i funkcije HR menadžera, te programi obrazovanja za rad u sektoru upravljanja ljudskim resursima. U drugom dijelu su prikazani i interpretirani rezultati manjeg empirijskog istraživanja provedenog u hrvatskom poduzeću INA d.d. te u austrijskom poduzeću koje posluje na hrvatskom tržištu, Kvarner Vienna Insourance Group d.d. U radu su postavljene tri hipoteze: (1) da je razlika u ulozi HR menadžera s obzirom na različita poduzeća neznatna ; (2) da je uključenost pedagoga u sektor upravljanja ljudskim resursima jako mala i (3) da pedagog posjeduje kompetencije za rad u sektoru upravljanja ljudskim resursima ; sve tri hipoteze su prihvaćene. S obzirom da se zbog malog broja ispitanika, prihvaćanje hipoteza odnosi samo na kompanije koje su sudjelovale u istraživanju, doprinos rada je da bude poticaj za istraživanje s većim brojem ispitanika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija