Pregled bibliografske jedinice broj: 663189
Odgoj i obrazovanje za interkulturalnost - socijalna distanca prema "drugačijima"
Odgoj i obrazovanje za interkulturalnost - socijalna distanca prema "drugačijima", 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 663189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgoj i obrazovanje za interkulturalnost - socijalna distanca prema "drugačijima"
(Intercultural education - social distance toward "different")
Autori
Kovaček, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.09
Godina
2013
Stranica
40
Mentor
Mrnjaus, Kornelija
Ključne riječi
odgoj i obrazovanje za interkulturalnost; socijalna distanca; različiti; studenti
(intercultural education; social distance; different; students)
Sažetak
Završni rad obrađuje temu odgoja i obrazovanja za interkulturalnost kroz analizu relevantne literature u teorijskom dijelu, dok se u drugom dijelu analiziraju rezultati empirijskog istraživanja. Pitanje interkulturalnosti u multikulturalnim društvima sve je aktualnije. Kultura je nešto što učimo, a isto tako trebamo naučiti, odnosno razvijati kompetencije za život u multikulturalnom okruženju ostvarujući interkulturalni dijalog. Kroz analizu relevantne literature obradit ćemo pitanje odgoja i obrazovanja za interkulturalnost, da li je i zašto je potrebno, interkulturalne kompetencije te ulogu pedagoga u pitanjima odgoja i obrazovanja za interkulturalnost. U drugom dijelu predstavit ćemo rezultate istraživanja koje smo proveli među studentima Odsjeka za pedagogiju i Odsjeka za kulturalne studije Filozofskog fakulteta u Rijeci. U istraživanju se ispituje socijalna distanca prema nacionalnim i religijskim skupinama. Primijenjena je metoda anketnog upitnika za sociodemografske pokazatelje i interkulturalne kompetencije te Bogardusova ljestvica socijalne distance. Podaci su statistički obrađeni na razini distribucije frekvencija i postotaka. Teorijskim opisom izložena su osnovna polazišta i problemi istraživanja te je napravljena analiza i interpretacija rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija