Pregled bibliografske jedinice broj: 663184
Kompetencije pedagoga u sustavu strukovnog obrazovanja i osposobljavanja
Kompetencije pedagoga u sustavu strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 663184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije pedagoga u sustavu strukovnog obrazovanja i osposobljavanja
(Pedagogues competencies in vocational education in training)
Autori
Brenko, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
20.09
Godina
2012
Stranica
98
Mentor
Mrnjaus, Kornelija
Ključne riječi
kurikulum; kompetencije; strukovno obrazovanje; studijski programi; školski pedagog
(curriculum; competencies; vocational education; study programs; school pedagogue)
Sažetak
Ovaj rad pruža uvid u izradu i sam sadržaj preddiplomskih i diplomskih jednopredmetnih studijskih programa pedagogije u Republici Hrvatskoj te u kompetencije pedagoga u srednjim strukovnim školama. Ovim radom se na temelju navedenog pokušava odgovoriti na pitanje: Jesu li programi preddiplomskog i diplomskog jednopredmetnog studija pedagogije u Republici Hrvatskoj adekvatno sastavljeni s obzirom na potrebe radnog mjesta pedagoga u sustavu strukovnog obrazovanja i osposobljavanja? Stječe li student preddiplomskog i diplomskog jednopredmetnog studija pedagogije kompetencije koje su mu potrebne za radno mjesto pedagoga u strukovnim školama? Utvrđivanjem činjenice kako su pedagozi kao najširi profil stručnih suradnika najodgovorniji za unapređivanje rada u odgojno-obrazovnim institucijama, pa tako i strukovnim školama, obrazovanje budućih pedagoga još više dobiva na važnosti u očima društva koje teži postati društvo utemeljeno na znanju. Stoga, kako bi Hrvatska postala ravnopravni i konkurentni sudionik na dinamičnom europskom tržištu potrebno je tražiti odgovor na pitanje: jesu li potrebne promjene u programima preddiplomskog i diplomskog jednopredmetnog studija pedagogije u Republici Hrvatskoj kako bi studente pedagogije kvalitetnije pripremili za rad u strukovnim školama? Sadržaj ovog rada prikazan je kroz 6 poglavlja uz pomoć kojih se nastojalo (na temelju teorije i prakse) pružiti odgovor na prije spomenuta pitanja. Razmatranjem kompetencija pedagoga za rad u strukovnim školama u kontekstu programa preddiplomskog i diplomskog jednopredmetnog studija pedagogije u Republici Hrvatskoj zaključeno je kako su navedeni programi uglavnom dobro sastavljeni s obzirom na potrebe radnog mjesta pedagoga u srednjim strukovnim školama iako bi bilo potrebno uvesti određene promjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Kornelija Mrnjaus
(mentor)