Pregled bibliografske jedinice broj: 663043
Tržišno poslovanje - Marketing s promocijom u osiguranju
Tržišno poslovanje - Marketing s promocijom u osiguranju. Šibenik: ŠIRO Štampa', 1986 (monografija)
CROSBI ID: 663043 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišno poslovanje - Marketing s promocijom u osiguranju
(Market Business - Marketing with the promotion of the insurance)
Autori
Frančišković, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
ŠIRO Štampa'
Grad
Šibenik
Godina
1986
Stranica
149
ISBN
65886591368035
Ključne riječi
tržišno poslovanje; marketing; promocija; osiguranje
(market business; marketing; promotion; insurance)
Sažetak
Knjiga je podijeljena u šest međusobno povezanih dijelova. Nakon prvog dijela s naslovom ULOGA I ZNAČENJE TRŽIŠNOG POSLOVANJA – MARKETINGA U ZAJEDNICAMA OSIGURANJA slijedi drugi dio s naslovom ANALIZA ASPEKTA I OBILJEŽJA OSIGURANJA U SAMOUPRAVNOM DRUŠTVU . Treći dio odnosi se ne MARKETING U DJELATNOSTI OSIGURANJA, a četvrti dio na PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI U DJELATNOSTI OSIGURANJA. Peti dio usmjeren je na: EKONOMSKA PROPAGANDA OSIGURANJA, a u šestom dijelu dana su ZAKLJUČNA RAZMATRANJA.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija