Pregled bibliografske jedinice broj: 662795
Etička pitanja i manipulacija u oglašavanju
Etička pitanja i manipulacija u oglašavanju, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 662795 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etička pitanja i manipulacija u oglašavanju
(Ethics and manipulation in advertising)
Autori
Koščević, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
02.10
Godina
2013
Stranica
123
Mentor
Labaš, Danijel
Ključne riječi
oglašavanje; etika; manipulacija; Cosmopolitan; Men's Health; Teen
(advertising; ethics; manipulation; Cosmopolitan; Men's Health; Teen)
Sažetak
Promidžbene poruke dio su naše svakodnevice i postale su neizostavnim dijelom medijskog prostora današnjice. Oglašavanje danas sve više ulazi u područje novinarstva i koristi se njime kako bi ostvarilo svoj cilj: potaknuti potencijalne kupce na kupnju i korištenje određenih proizvoda i usluga. Budući da granica koja je "odvajala" dvije profesije gotovo više ni ne postoji, nameće se pitanje koliko je etično oglašavanje u medijima, te sam način na koji se reklamama promiču proizvodi i usluge? Rad se bavi etičkim pitanjima i manipulacijom u oglašavanju. Prvi dio rada posvećen je teorijskom aspektu oglašavanja i njegovoj etičnosti, dok je drugi dio posvećen istraživanjima u čijem je provođenju naglasak stavljen na stereotipe o ženama koji se promoviraju reklamama, na naglašenu seksualnost u njima i obraćanje mladima kao odraslim osobama. Prikazani su rezultati analize sadržaja reklama iz tri mjesečna časopisa - Cosmopolitana, Men's Healtha i Teena - kao i rezultati provedene ankete kojom se željela saznati percepcija javnosti o reklamama u navedenim časopisima.
Izvorni jezik
Hrvatski