Pregled bibliografske jedinice broj: 662589
Spolni odgoj iz perspektive srednjoškolaca
Spolni odgoj iz perspektive srednjoškolaca, 2013., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 662589 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spolni odgoj iz perspektive srednjoškolaca
(Sex education from perspectivce of highschool students)
Autori
Juretić, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.10
Godina
2013
Stranica
78
Mentor
Jeđud Borić, Ivana
Ključne riječi
spolni odgoj; perspektiva srednjoškolaca; kvalitativna analiza
(sex education; high school students views; qualitative analysis)
Sažetak
Spolno prenosive bolesti u adolescenata sve su veći problem u svijetu pa i kod nas. Čak četvrtina novo oboljelih otpada na adolescente. Visoka prevalencija spolno prenosivih bolesti rezultat je mnogih čimbenika- od rizičnog do spolnog ponašanja te bioloških, socijalnih i epidemioloških uzroka. Sa početkom sustavnijih istraživanja spolnosti i javno zdravstveni sektor, preuzima spolno zdravlje kao jedan od ciljeva zdravstvene zaštite. Na taj način spolnost dolazi u institucionalne okvire čime se prepoznaje škola kao mjesto edukacije i informiranja, a samim time i dobro okruženje univerzalne prevencije. Kroz 20. stoljeće i nadalje postoje tenzije između dviju i više struja glede spolnog odgoja kao edukacije implementirane u školsko okruženje. U većini zemalja te tenzije su još uvijek na snazi što je slučaj i u Hrvatskoj. Stoga je svrha ovog rada dobiti uvid u mišljenje samih srednjoškolaca o spolnom odgoju kako bi se identificirale teme koji oni u tom kontekstu smatraju važnima kao i njihovi prijedlozi za moguće programe takve edukacije. Istraživanjem su obuhvaćene dvije srednje škole, jedna riječka gimnazija te strukovna škola u Ivanić Gradu. Podaci su prikupljeni metodom fokus grupe, a ukupno je vođeno 12 fokus grupa, po 6 u svakoj školi. Kao metoda obrade podataka korištena je tematska analiza.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivana Borić
(mentor)