Pregled bibliografske jedinice broj: 662496
Obilježja glavnih medija ekonomske propagande
Obilježja glavnih medija ekonomske propagande // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, Vol. 10 (1997), Br. 2; 173-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 662496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja glavnih medija ekonomske propagande
(Features of the Main Advertising Media)
Autori
Štoković, Ariana
Izvornik
Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja (0353-2860) Vol. 10
(1997), Br. 2;
173-187
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
marketing; ekonomska propaganda
(marketing; advertising)
Sažetak
Svrha rada je razumijevanje odlika glavnih medija ekonomske propagande. Njihovo je poznavanje neizostavno povezano s datim marketinškim problemom komuniciranja, odnosno prijenosa marketinške poruke ciljnim kupcima. Budući je njihovo dobro poznavanje nužno u procesu marketing komuniciranja sustavno su prezentirani prednosti i nedostaci tradicionalnih medija, uz naznake o nekim novijim medijima ekonomske propagande.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula
Profili:
Ariana Nefat
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit