Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 662496

Obilježja glavnih medija ekonomske propagande


Štoković, Ariana
Obilježja glavnih medija ekonomske propagande // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, Vol. 10 (1997), Br. 2; 173-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 662496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obilježja glavnih medija ekonomske propagande
(Features of the Main Advertising Media)

Autori
Štoković, Ariana

Izvornik
Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja (0353-2860) Vol. 10 (1997), Br. 2; 173-187

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
marketing; ekonomska propaganda
(marketing; advertising)

Sažetak
Svrha rada je razumijevanje odlika glavnih medija ekonomske propagande. Njihovo je poznavanje neizostavno povezano s datim marketinškim problemom komuniciranja, odnosno prijenosa marketinške poruke ciljnim kupcima. Budući je njihovo dobro poznavanje nužno u procesu marketing komuniciranja sustavno su prezentirani prednosti i nedostaci tradicionalnih medija, uz naznake o nekim novijim medijima ekonomske propagande.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula

Profili:

Avatar Url Ariana Nefat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štoković, Ariana
Obilježja glavnih medija ekonomske propagande // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, Vol. 10 (1997), Br. 2; 173-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Štoković, A. (1997) Obilježja glavnih medija ekonomske propagande. Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, Vol. 10 (Br. 2), 173-187.
@article{article, author = {\v{S}tokovi\'{c}, Ariana}, year = {1997}, pages = {173-187}, keywords = {marketing, ekonomska propaganda}, journal = {Gospodarstvo Istre : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis za gospodarska pitanja}, volume = {Vol. 10}, number = {Br. 2}, issn = {0353-2860}, title = {Obilje\v{z}ja glavnih medija ekonomske propagande}, keyword = {marketing, ekonomska propaganda} }
@article{article, author = {\v{S}tokovi\'{c}, Ariana}, year = {1997}, pages = {173-187}, keywords = {marketing, advertising}, journal = {Gospodarstvo Istre : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis za gospodarska pitanja}, volume = {Vol. 10}, number = {Br. 2}, issn = {0353-2860}, title = {Features of the Main Advertising Media}, keyword = {marketing, advertising} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font