Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 662361

Utjecaj televizije na potrošačko društvo


Jovanovac, Darija
Utjecaj televizije na potrošačko društvo, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 662361 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj televizije na potrošačko društvo
(The impact of television on the consumer society)

Autori
Jovanovac, Darija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2013

Stranica
97

Mentor
Labaš, Danijel

Ključne riječi
televizija; potrošačko društvo; masovna potrošnja; lažne potrebe; povjerenje; postmodernizam; konzumerizam; reklame
(television; consumer society; mass consumption; false needs; trust; postmodernism; consumerism; advertising)

Sažetak
Ovaj pregledni rad kritički propituje djelovanje televizije na društvo, problematiku stvaranja lažnih potreba i slično. Na društvo se gleda iz perspektive konzumerizma u kojoj su pojedinci žrtve televizije i oblika zabave koji ona pruža.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jovanovac, Darija
Utjecaj televizije na potrošačko društvo, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Jovanovac, D. (2013) 'Utjecaj televizije na potrošačko društvo', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jovanovac, Darija}, year = {2013}, pages = {97}, keywords = {televizija, potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, masovna potro\v{s}nja, la\v{z}ne potrebe, povjerenje, postmodernizam, konzumerizam, reklame}, title = {Utjecaj televizije na potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo}, keyword = {televizija, potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, masovna potro\v{s}nja, la\v{z}ne potrebe, povjerenje, postmodernizam, konzumerizam, reklame}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jovanovac, Darija}, year = {2013}, pages = {97}, keywords = {television, consumer society, mass consumption, false needs, trust, postmodernism, consumerism, advertising}, title = {The impact of television on the consumer society}, keyword = {television, consumer society, mass consumption, false needs, trust, postmodernism, consumerism, advertising}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font