Pregled bibliografske jedinice broj: 662361
Utjecaj televizije na potrošačko društvo
Utjecaj televizije na potrošačko društvo, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 662361 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj televizije na potrošačko društvo
(The impact of television on the consumer society)
Autori
Jovanovac, Darija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2013
Stranica
97
Mentor
Labaš, Danijel
Ključne riječi
televizija; potrošačko društvo; masovna potrošnja; lažne potrebe; povjerenje; postmodernizam; konzumerizam; reklame
(television; consumer society; mass consumption; false needs; trust; postmodernism; consumerism; advertising)
Sažetak
Ovaj pregledni rad kritički propituje djelovanje televizije na društvo, problematiku stvaranja lažnih potreba i slično. Na društvo se gleda iz perspektive konzumerizma u kojoj su pojedinci žrtve televizije i oblika zabave koji ona pruža.
Izvorni jezik
Hrvatski