Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 662346

Iskorištavanje animiranih likova u oglašavanju igračaka na televiziji


Röder, Ines
Iskorištavanje animiranih likova u oglašavanju igračaka na televiziji, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 662346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Iskorištavanje animiranih likova u oglašavanju igračaka na televiziji
(The exploitation of animated characters in a toy advertising on television)

Autori
Röder, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2013

Stranica
66

Mentor
Labaš, Danijel

Ključne riječi
animirani i dječji likovi; igra; igračke; televizija; oglašavanje; proizvođači igračaka; reklame
(animated children's characters; game; toys; television; advertising; toy manufacturers)

Sažetak
U ovom diplomskom radu raspravlja se o oglašavanju dječjih igračaka na komercijalnoj televiziji. Komercijalna televizija je uzeta za analizu iz dva razloga: trajanje dječjeg programa je duže na RTL- u i Novoj TV (uzimajući u obzit sadržaj koji se sastoji od nekoliko različitih animiranih serija) nego na HRT-u 2 (i HRT 1), a drugi razlog je taj što se u vremenskom razdoblju dječjeg programa prikazuje daleko više reklama koje su bile i cilj analize ovoga rada. Kako bi se mogli razumjeti podaci dobiveni analizom, potrebno je razumjeti povijest igara i igračaka. Igra je vrlo bitna u odrastanju svakog djeteta kao i igračka kojom se zabavlja. Također je bitno razumjeti i tržište igračaka koje ostavlja oko 80 milijardi dolara u svjetsku blagajnu, a u tome mu pomažu marketinški stručnjaci koji se vode profitom. Prema njima, djeca se nalaze u drugom planu, kao i razmišljanje o posljedicama koje mogu nastati ovakvim tipom oglašavanja. Koliko su stručnjaci usavršili svoje metode oglašavanja, toliko su djeca naučila koristiti se manipulativnim i dokazano učinkovitim načinima dobivanja onoga što žele. Djeca ne shvaćaju da su predmet proučavanja i izučavanja, kako su njihove motivacije, želje i razmišljanja pod mikroskopom ljudi u industriji igračaka. Oglašavanjem pokušavaju izbrisati granice između stvarnosti i televizijskog sadržaja koji djeca prate, uvlačeći se u termine između epizoda animiranih serija. U oglašavanju igračaka ili proizvoda, koji su namijenjeni djeci, koriste likove animiranih serija kao tajno oružje. Analiza reklamnog sadržaja pokazala je da: oglašivači pomoću animiranih serija i filmova manipuliraju djecom i uvlače ih u svijet mašte ; oglašivači reklamnim porukama potiču konzumerizam kod djece ; posjedovanje igračaka stvara osjećaj pripadnosti i popularnosti u društvu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Röder, Ines
Iskorištavanje animiranih likova u oglašavanju igračaka na televiziji, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Röder, I. (2013) 'Iskorištavanje animiranih likova u oglašavanju igračaka na televiziji', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {R\"{o}der, Ines}, year = {2013}, pages = {66}, keywords = {animirani i dje\v{c}ji likovi, igra, igra\v{c}ke, televizija, ogla\v{s}avanje, proizvo\dja\v{c}i igra\v{c}aka, reklame}, title = {Iskori\v{s}tavanje animiranih likova u ogla\v{s}avanju igra\v{c}aka na televiziji}, keyword = {animirani i dje\v{c}ji likovi, igra, igra\v{c}ke, televizija, ogla\v{s}avanje, proizvo\dja\v{c}i igra\v{c}aka, reklame}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {R\"{o}der, Ines}, year = {2013}, pages = {66}, keywords = {animated children's characters, game, toys, television, advertising, toy manufacturers}, title = {The exploitation of animated characters in a toy advertising on television}, keyword = {animated children's characters, game, toys, television, advertising, toy manufacturers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font