Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 662302

Neverbalna poslovna komunikacija


Soldo, Antonija
Neverbalna poslovna komunikacija, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 662302 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neverbalna poslovna komunikacija
(Nonverbal business communication)

Autori
Soldo, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2013

Stranica
65

Mentor
Labaš, Danijel

Ključne riječi
komunikacija; organizacija; marketing; poslovna komunikacija; verbalno; neverbalno; bonton; moć; kultura
(communication; organization; marketing; business communication; verbal; nonverbal; good manners; power; culture)

Sažetak
Osim riječima, ljudi svoj odnos prema društvenoj okolini, ali i prema sebi, izražavaju i neverbalnim znakovima, odnosno onime što se često naziva govorom tijela. Govorom tijela drugoj osobi šaljemo poruku i prije nego što progovorimo ili čak onda kad ne pronalazimo riječi za ostvarenje verbalne komunikacije. Poslovna organizacija idealna je za proučavanje neverbalne komunikacije. Na poslu smo neprestano u kontaktu s kolegama, poslovnim partnerima ili klijentima, na sastancima prezentiramo vlastite ideje, dogovaramo velike zajedničke projekte itd. Način na koji sjedimo, naši pokreti, izrazi lica ili pak način na koji smo odjeveni, sve to uključuje neverbalnu komunikaciju. Potaknuti vlastitim iskustvom, odlučili smo temu diplomskog rada posvetiti poslovnom komuniciranju s posebnim osvrtom na neverbalno komuniciranje te komuniciranje u marketingu jer upravo je učinkovita komunikacija ključna za uspjeh organizacije i pojedinca. Rad je zamišljen kao pregledni, teorijski rad, koncipiran u četiri važnija dijela. Prvi dio rada je komunikološki te analizira značenje komunikacije u svakodnevnom životu pojedinca i ljudi kao i obilježja komunikacijskog procesa s osvrtom na verbalnu i neverbalnu komunikaciju. Drugi dio rada obuhvaća poslovno komuniciranje s naglaskom na komunikacijske mreže i strukture organizacije te se jednim dijelom osvrće i na poslovnu etiku. Treći dio rada je marketinški, a razrađuje karakteristike marketinške komunikacije te se osvrće na komunikaciju unutar marketinškog spleta. Četvrti i posljednji dio je tzv. summa summarum rada te analizira značenje neverbalne komunikacije u poslovnom svijetu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Soldo, Antonija
Neverbalna poslovna komunikacija, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Soldo, A. (2013) 'Neverbalna poslovna komunikacija', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Soldo, Antonija}, year = {2013}, pages = {65}, keywords = {komunikacija, organizacija, marketing, poslovna komunikacija, verbalno, neverbalno, bonton, mo\'{c}, kultura}, title = {Neverbalna poslovna komunikacija}, keyword = {komunikacija, organizacija, marketing, poslovna komunikacija, verbalno, neverbalno, bonton, mo\'{c}, kultura}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Soldo, Antonija}, year = {2013}, pages = {65}, keywords = {communication, organization, marketing, business communication, verbal, nonverbal, good manners, power, culture}, title = {Nonverbal business communication}, keyword = {communication, organization, marketing, business communication, verbal, nonverbal, good manners, power, culture}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font