Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 662232

Politička komunikacija u društvenim medijima


Marić, Ivana
Politička komunikacija u društvenim medijima, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 662232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Politička komunikacija u društvenim medijima
(Political communication in social media)

Autori
Marić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
14.10

Godina
2013

Stranica
71

Mentor
Labaš, Danijel

Neposredni voditelj
Lovrić, Ivo

Ključne riječi
komunikacija; politička komunikacija; politički marketing; društvene mreže; predizborna kampanja
(communication; political communication; political marketing; social networks; election campaign)

Sažetak
U okviru utjecaja medija i političke elite na javnost, u radu je opisan pojam i značenje politike, političke poruke i komunikacije te je definiran pojam društvenih mreža i političkog marketinga. U nastavku je prikazana politička komunikacija političkih stranaka - HDZ-a i SDP-a u novim medijima. Spoj raznih vrsta medija i njihovih komunikacijskih mogućnosti, ali i prilagodbe povezivanja s novim tehnologijama dovode do razvoja društvenih mreža. Za razliku od prethodnih iskustava masovnih medija gdje je komunikacija bila posredna i modelirana, društvene mreže predstavljaju mjesto gdje se poruke među sudionicima razmjenjuju direktno, a sam komunikacijski proces više kreiraju čitatelji i ciljne skupine nego nositelji društvenih mreža. Stoga su u daljnjem tekstu opisane osnovne značajke društvenih mreža, njihov nastanak i primjena. Kako bi se što bolje prikazala dosadašnja politička komunikacija navedenih stranaka, koja je najintenzivnija u vrijeme političkih kampanja, u radu je prikazana usporedna analiza političke komunikacije u predizbornim kampanjama. Postavljene su dvije hipoteze. Prva je da mediji u demokratskim društvima služe kao kanal za zagovaranje političkih stajališta, a druga da novi mediji omogućuju bolju komunikaciju političara s biračima. One su postavljene zbog povezanosti političke komunikacije s političkom participacijom građana te njihovom aktivnosti u sudjelovanju i izboru vlasti. Rezultati koji su dobiveni potvrđuju obje hipoteze.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marić, Ivana
Politička komunikacija u društvenim medijima, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Marić, I. (2013) 'Politička komunikacija u društvenim medijima', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mari\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {71}, keywords = {komunikacija, politi\v{c}ka komunikacija, politi\v{c}ki marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, predizborna kampanja}, title = {Politi\v{c}ka komunikacija u dru\v{s}tvenim medijima}, keyword = {komunikacija, politi\v{c}ka komunikacija, politi\v{c}ki marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, predizborna kampanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mari\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {71}, keywords = {communication, political communication, political marketing, social networks, election campaign}, title = {Political communication in social media}, keyword = {communication, political communication, political marketing, social networks, election campaign}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font