Pregled bibliografske jedinice broj: 662232
Politička komunikacija u društvenim medijima
Politička komunikacija u društvenim medijima, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 662232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Politička komunikacija u društvenim medijima
(Political communication in social media)
Autori
Marić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
14.10
Godina
2013
Stranica
71
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Lovrić, Ivo
Ključne riječi
komunikacija; politička komunikacija; politički marketing; društvene mreže; predizborna kampanja
(communication; political communication; political marketing; social networks; election campaign)
Sažetak
U okviru utjecaja medija i političke elite na javnost, u radu je opisan pojam i značenje politike, političke poruke i komunikacije te je definiran pojam društvenih mreža i političkog marketinga. U nastavku je prikazana politička komunikacija političkih stranaka - HDZ-a i SDP-a u novim medijima. Spoj raznih vrsta medija i njihovih komunikacijskih mogućnosti, ali i prilagodbe povezivanja s novim tehnologijama dovode do razvoja društvenih mreža. Za razliku od prethodnih iskustava masovnih medija gdje je komunikacija bila posredna i modelirana, društvene mreže predstavljaju mjesto gdje se poruke među sudionicima razmjenjuju direktno, a sam komunikacijski proces više kreiraju čitatelji i ciljne skupine nego nositelji društvenih mreža. Stoga su u daljnjem tekstu opisane osnovne značajke društvenih mreža, njihov nastanak i primjena. Kako bi se što bolje prikazala dosadašnja politička komunikacija navedenih stranaka, koja je najintenzivnija u vrijeme političkih kampanja, u radu je prikazana usporedna analiza političke komunikacije u predizbornim kampanjama. Postavljene su dvije hipoteze. Prva je da mediji u demokratskim društvima služe kao kanal za zagovaranje političkih stajališta, a druga da novi mediji omogućuju bolju komunikaciju političara s biračima. One su postavljene zbog povezanosti političke komunikacije s političkom participacijom građana te njihovom aktivnosti u sudjelovanju i izboru vlasti. Rezultati koji su dobiveni potvrđuju obje hipoteze.
Izvorni jezik
Hrvatski