Pregled bibliografske jedinice broj: 662045
Zavičajnost i učeničko pisano stvaralaštvo
Zavičajnost i učeničko pisano stvaralaštvo // Dijete i jezik danas : Zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika / Interkulturalnost u nastavi stranih jezika / Blažeka, Đuro (ur.).
Čakovec : Osijek: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 206.-215. (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 662045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zavičajnost i učeničko pisano stvaralaštvo
(The homeland in learners´written works)
Autori
Visinko, Karol
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas : Zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika / Interkulturalnost u nastavi stranih jezika
/ Blažeka, Đuro - Čakovec : Osijek : Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 206.-215.
ISBN
978-953-6965-07-6
Skup
Dijete i jezik danas : Zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika / Interkulturalnost u nastavi stranih jezika
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 23.05.2006
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
učenički pisani radovi; jezično izražavanje; načelo zavičajnosti
(learners´ written works; linguistic expression; the homeland principle)
Sažetak
Na temelju dosadašnje teorijske literature o zavičajnosti, ponajprije u nastavi hrvatskoga jezika, te empirijskoga promatranja objavljenih pisanih učeničkih uradaka u trima godištima uglednih hrvatskih dječjih časopisa, autorica u radu utvrđuje mjerila udjela zavičajnosti u učeničkome pisanome stvaralaštvu. Rad donosi i neke druge pokazatelje koji upućuju na potrebu za određenim istraživanjem procesa u kojemu učenici razvijaju svoje pisano stvaralaštvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija