Pregled bibliografske jedinice broj: 662035
E-marketing: prikrivene prijevare za plaćanje reklame prema broju pristupa
E-marketing: prikrivene prijevare za plaćanje reklame prema broju pristupa // Croatian Prospects in the European Union : Book of Abstracts / Grmuša, Tanja ; Šipić, Neven ; Zavišić, Željka (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2013. str. 24-24 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 662035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-marketing: prikrivene prijevare za plaćanje reklame prema broju pristupa
(E-marketing: hidden fraud paymentads by number of access)
Autori
Škrtić, Dražen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Croatian Prospects in the European Union : Book of Abstracts
/ Grmuša, Tanja ; Šipić, Neven ; Zavišić, Željka - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2013, 24-24
ISBN
978-953-57657-2-1
Skup
1st International Scientific and Professional Conference Fedor Rocco in Marketing and Communications - Croatian Prospects in the European Union
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
e-markenting; klik prijevare; računalne prijevare; pay-per-click fraud; visoko tehnološki kriminalitet.
(e-marketing; click fraud; computer fraud; pay-per-click fraud; high-tech crime)
Sažetak
Vlasnici internet servisa nude pojedincima i tvrtkama za prostor za reklamiranje na svojim internet stanicama prema modelu plaćanja prema broju pristupa reklami ili internet stranici oglašivača (pay-per-click). Porastom broja reklama raste i broj zlouporaba. Vlasnik internet stranice na kojoj je objavljena reklama naplaćuje oglašivaču prema broju posjeta korisnika interneta koji su pristupili reklami ili kliknuli link ili banner i zatim ostvarili pristup internet stranici oglašivača i na taj način se upoznali i s proizvodima i uslugama oglašivača koje nisu navedene u reklami. Suština prijevare poznate pod nazivom klik prijevara (click fraud) sastoji se u potpuno proizvoljnom generiranju i naplaćivanju broja pristupa reklami. Navedene prijevare mogu ugroziti rad velikog broja tvrtki čije se komercijalne aktivnosti i poslovanje odvijaju preko Interneta. Ova vrsta prijevare ozbiljna je prijetnja suvremenom e-marketingu i predstavlja izravan gubitak za oglašivača u vidu plaćanju usluge reklame koja nije izvršena i neizravnu potencijalnu opasnost za oglašivača koji ima pogrešnu predodžbu o broju osoba koje su se izravno upoznale sa sadržajem reklame ili koje su se upoznali sa sadržajem internet stranice oglašivača. Sustav prevencije, otkrivanja i procesuiranja ovih prijevara još uvijek je nedovoljno učinkovit stoga se u radu se daje pregled modaliteta izvršenja klik prijevare, metoda i tehnika otkrivanja prijevara, propisa kojima se sankcionira prijevara te načina učinkovite prevencije prijevara.
Izvorni jezik
Hrvatski