Pregled bibliografske jedinice broj: 662031
Proces stjecanja pismenosti
Proces stjecanja pismenosti // Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika : Suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama / Češi Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela (ur.).
Zagreb: Naklada Slap ; Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2007. str. 118.-125.
CROSBI ID: 662031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces stjecanja pismenosti
(The writing process development)
Autori
Visinko, Karol
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika : Suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama
Urednik/ci
Češi Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela
Izdavač
Naklada Slap ; Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
118.-125.
ISBN
978-953-191-344-7
Ključne riječi
nastava jezičnoga izražavanja, razvijanje učeničke pismenosti, ocjenjivanje, učenički sastavak, učitelj
(linguistic expression curriculum, learner writing development, assessment, learner writing composition, teacher)
Sažetak
U radu se naglašava važnost nastave jezičnoga izražavanja. Prikazuju se njezine temeljne zadaće, među kojima se izdvaja razvojni put pismenosti. Budući da nastavnu praksu osobito zanima učenički sastavak, u radu se navodi cjeloviti uzorak mjerila prema kojima je moguće njegovo ocjenjivanje. Pisano se stvaralaštvo učenika promatra s gledišta dosadašnjih istraživanja. U konačnici se izdvaja učitelja kao važnog čimbenika u procesu razvijanja učenikove pismenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija