Pregled bibliografske jedinice broj: 661995
Prostori učenja u tranziciji
Prostori učenja u tranziciji, 2013. (audio/video zapis).
CROSBI ID: 661995 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prostori učenja u tranziciji
(Areas of Learning in Transition)
Autori
Bjažić Klarin, Tamara
Izvornik
Hrvatska televizija, Treći program, Trikultura. Arhitektura i dizajn
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, audio/video zapis
Godina
2013
Ključne riječi
škole; radionica; Arhitektonski fakultet; Studij dizajna; UNICEF
(schools; workshop; Faculty of Architecture; School of Design; UNICEF)
Sažetak
U emisiji je predstavljen prilog o radionici „Prostori učenja u tranziciji“ (sugovornik arhitekt Carlos Vasquez) održanoj na Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u listopadu 2013. Četverodnevna radionica otvorila je temu revitalizacije, fleksibilnostii multifunkcionalnosti seoskih školskih zgrada. Studenti arhitekture i dizajna, pokušali su osmisliti kako poboljšati radne uvjete, ali i kako napuštene školske zgrade ili one sa samo nekoliko učenika pretvoriti u agense društvenog života i gospodarstva. Prilog je bio povod za razgovor u studiju s Miom Roth Čerina, docenticom Arhitektonskog fakulteta i Zlatkom Kapetanovićem, profesorom Studija dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu o radionici ali i o problematici izgradnje škola danas.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam
Napomena
Tamara Bjažić Klarin autorica je priloga i scenaristica emisije ; urednica emisije Ana Marija Ganza Habjan ; redatelj priloga Saša Ban. Emisija je emitirana 14.11.2013.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti
Profili:
Tamara Bjažić Klarin
(autor)