Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 661968

Modeliranje efektivnih marketinških strategija subjekata malog gospodarstva


Dragnić, Daša
Modeliranje efektivnih marketinških strategija subjekata malog gospodarstva, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split


CROSBI ID: 661968 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeliranje efektivnih marketinških strategija subjekata malog gospodarstva
(Modelling of effective marketing strategies for SME's)

Autori
Dragnić, Daša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Split

Datum
06.07

Godina
2012

Stranica
230

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marketinške strategije; poslovna efektivnost; marketinško okruženje; malo gospodarstvo
(marketing strategies; business effectivness; marketing environment; SME's)

Sažetak
Modeliranje efektivnih marketinških strategija subjekata malog gospodarstva

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Daša Dragnić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dragnić, Daša
Modeliranje efektivnih marketinških strategija subjekata malog gospodarstva, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
Dragnić, D. (2012) 'Modeliranje efektivnih marketinških strategija subjekata malog gospodarstva', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dragni\'{c}, Da\v{s}a}, year = {2012}, pages = {230}, keywords = {marketin\v{s}ke strategije, poslovna efektivnost, marketin\v{s}ko okru\v{z}enje, malo gospodarstvo}, title = {Modeliranje efektivnih marketin\v{s}kih strategija subjekata malog gospodarstva}, keyword = {marketin\v{s}ke strategije, poslovna efektivnost, marketin\v{s}ko okru\v{z}enje, malo gospodarstvo}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dragni\'{c}, Da\v{s}a}, year = {2012}, pages = {230}, keywords = {marketing strategies, business effectivness, marketing environment, SME's}, title = {Modelling of effective marketing strategies for SME's}, keyword = {marketing strategies, business effectivness, marketing environment, SME's}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font