Pregled bibliografske jedinice broj: 661944
Kako učenike upoznati sa zvanjem biologa-kustosa u prirodoslovnom muzeju?
Kako učenike upoznati sa zvanjem biologa-kustosa u prirodoslovnom muzeju? // Knjiga sažetaka "Partnerstvo" - VII. skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem / (Bede Lada ; Margetić Mirjana) (ur.).
Zagreb: Hrvatsko muzejsko društvo, 2012. str. 81-81 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 661944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako učenike upoznati sa zvanjem biologa-kustosa u prirodoslovnom muzeju?
(How to introduce pupils to the profession biologist - curator in Natural History museum?)
Autori
Kletečki, Eduard ; Kletečki Nataša ; Šego Jovica ; Glibo Anđelko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjiga sažetaka "Partnerstvo" - VII. skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem
/ (Bede Lada ; Margetić Mirjana) - Zagreb : Hrvatsko muzejsko društvo, 2012, 81-81
Skup
VII. skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 14.11.2012. - 16.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
osnovna škola; suradnja; muzej
(elementary school; cooperation; museum)
Sažetak
U suradnji muzejskog pedagoga-biologa, predmetnog nastavnika biologije, jednog učenika i TV ekipe HRT-a nastala je obrazovna emisija s temom Kako i zašto postati biolog (unutar serijala Inkubator) koja je korištena pri obradi izborne nastavne nastavne jedinice Istraživanje u biologiji. Istraživanje usvojenosti nastavnih sadržaja provedeno je na uzorku od 28 učenika 7. razreda OŠ Bogumila Tonija, Samobor. Obrada navedene izborne nastavne nastavne jedinice provedena je u blok satu pri čemu ih je sa istraživanjem u biologiji upoznao nastavnik, a sa zanimanjem biologa kustos. Kustos u je realizaciji nastavne jedinice koristio prirodnine i TV emisiju, a nastavnik PP prezentaciju. Provjera usvojenosti nastavnih sadržaja provedena je zadacima konstrukcije (tip dosjećanja, tip dopunjavanja), te zadacima izbora. Učenici su i anketirati kako bi se provjerila zainteresiranost za za zanimanja iz područja prirodoslovlja. Ovakvim se oblikom međuinstitucijske suradnje stvaraju nove vrijednosti na području muzeologije, nastave biologije, ali i popularizacije znanosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Hrvatski prirodoslovni muzej