Pregled bibliografske jedinice broj: 661859
Misija poduzeća i njezina primjena u strateškom upravljanju ugostiteljsko-turističkim poduzećima Istre
Misija poduzeća i njezina primjena u strateškom upravljanju ugostiteljsko-turističkim poduzećima Istre // Međunarodni kongres Hotelska kuća '94: Poduzetništvo u hotelijerstvu: Europska iskustva-hvatska budućnost / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1994. str. 184-192 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 661859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Misija poduzeća i njezina primjena u strateškom upravljanju ugostiteljsko-turističkim poduzećima Istre
(The Mission of Enterprises and its Application to the Strategic Management of the Hospitality and Tourism Enterprises of Istria)
Autori
Štoković, Ariana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodni kongres Hotelska kuća '94: Poduzetništvo u hotelijerstvu: Europska iskustva-hvatska budućnost
/ Stipetić, Vladimir - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1994, 184-192
Skup
Međunarodni kongres Hotelska kuća '94: 12. bienalni znanstveni susret: Poduzetništvo u hotelijerstvu: Europska iskustva-hrvatska budućnost
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.10.1994. - 21.10.1994
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
misija; strateško upravljanje; marketing
(mission; strategic management; marketing)
Sažetak
U situaciji nestabilnosti okružja koju danas poznajemo bitan činilac uspjeha je jasna strateška vizija koja se može pismeno oblikovati kao izričaj o misiji. Stoga se u radu autorica bavi određenjem pojma misije i njezine primjene u upravljanju ugostiteljsko-turističkim poduzećima Istre. Razmatrajući definicije više autora, najprihvatljivijim s aspekta cjelovitosti, smatra Ashridgeov model misije, a prednost općenito daje funkcionalno oblikovanim misijama poduzeća. Empirijskim istraživanjem u ugostiteljsko-turističkim poduzećima Istre potvrđeno je postojanje strateške vizije rukovodstva, koja se, međutim, ne pronalazi kao izričaj o misiji. Autorica predlaže da se misija pismeno oblikuje u skladu s tržišnom orijentacijom poduzeća i integrira u proces strateškog upravljanja. Naglašava da zadatak rukovodioca nije samo privatizacija i pretvorba, te uvođenje nove organizacjske strukture, već i rad na koheziji organizacije i prihvaćanju strateške zamisli od svih zaposlenih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula