Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 661859

Misija poduzeća i njezina primjena u strateškom upravljanju ugostiteljsko-turističkim poduzećima Istre


Štoković, Ariana
Misija poduzeća i njezina primjena u strateškom upravljanju ugostiteljsko-turističkim poduzećima Istre // Međunarodni kongres Hotelska kuća '94: Poduzetništvo u hotelijerstvu: Europska iskustva-hvatska budućnost / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1994. str. 184-192 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 661859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Misija poduzeća i njezina primjena u strateškom upravljanju ugostiteljsko-turističkim poduzećima Istre
(The Mission of Enterprises and its Application to the Strategic Management of the Hospitality and Tourism Enterprises of Istria)

Autori
Štoković, Ariana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Međunarodni kongres Hotelska kuća '94: Poduzetništvo u hotelijerstvu: Europska iskustva-hvatska budućnost / Stipetić, Vladimir - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1994, 184-192

Skup
Međunarodni kongres Hotelska kuća '94: 12. bienalni znanstveni susret: Poduzetništvo u hotelijerstvu: Europska iskustva-hrvatska budućnost

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.10.1994. - 21.10.1994

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
misija; strateško upravljanje; marketing
(mission; strategic management; marketing)

Sažetak
U situaciji nestabilnosti okružja koju danas poznajemo bitan činilac uspjeha je jasna strateška vizija koja se može pismeno oblikovati kao izričaj o misiji. Stoga se u radu autorica bavi određenjem pojma misije i njezine primjene u upravljanju ugostiteljsko-turističkim poduzećima Istre. Razmatrajući definicije više autora, najprihvatljivijim s aspekta cjelovitosti, smatra Ashridgeov model misije, a prednost općenito daje funkcionalno oblikovanim misijama poduzeća. Empirijskim istraživanjem u ugostiteljsko-turističkim poduzećima Istre potvrđeno je postojanje strateške vizije rukovodstva, koja se, međutim, ne pronalazi kao izričaj o misiji. Autorica predlaže da se misija pismeno oblikuje u skladu s tržišnom orijentacijom poduzeća i integrira u proces strateškog upravljanja. Naglašava da zadatak rukovodioca nije samo privatizacija i pretvorba, te uvođenje nove organizacjske strukture, već i rad na koheziji organizacije i prihvaćanju strateške zamisli od svih zaposlenih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula


Citiraj ovu publikaciju:

Štoković, Ariana
Misija poduzeća i njezina primjena u strateškom upravljanju ugostiteljsko-turističkim poduzećima Istre // Međunarodni kongres Hotelska kuća '94: Poduzetništvo u hotelijerstvu: Europska iskustva-hvatska budućnost / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1994. str. 184-192 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Štoković, A. (1994) Misija poduzeća i njezina primjena u strateškom upravljanju ugostiteljsko-turističkim poduzećima Istre. U: Stipetić, V. (ur.)Međunarodni kongres Hotelska kuća '94: Poduzetništvo u hotelijerstvu: Europska iskustva-hvatska budućnost.
@article{article, author = {\v{S}tokovi\'{c}, Ariana}, editor = {Stipeti\'{c}, V.}, year = {1994}, pages = {184-192}, keywords = {misija, strate\v{s}ko upravljanje, marketing}, title = {Misija poduze\'{c}a i njezina primjena u strate\v{s}kom upravljanju ugostiteljsko-turisti\v{c}kim poduze\'{c}ima Istre}, keyword = {misija, strate\v{s}ko upravljanje, marketing}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}tokovi\'{c}, Ariana}, editor = {Stipeti\'{c}, V.}, year = {1994}, pages = {184-192}, keywords = {mission, strategic management, marketing}, title = {The Mission of Enterprises and its Application to the Strategic Management of the Hospitality and Tourism Enterprises of Istria}, keyword = {mission, strategic management, marketing}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font