Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 661855

Odrednice zadovoljstva korisnika susretom s uslugom


Nefat, Ariana; Paus, Nika
Odrednice zadovoljstva korisnika susretom s uslugom // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, Vol. XX (2008), Br. 2; 195-210 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 661855 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odrednice zadovoljstva korisnika susretom s uslugom
(Determinants of customer satisfaction with service encounter)

Autori
Nefat, Ariana ; Paus, Nika

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) Vol. XX (2008), Br. 2; 195-210

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
susret s uslugom; zadovoljstvo korisnika; kvaliteta usluge; pojavnost usluge; obnavljanje usluge
(service encounter; customer satisfaction; service quality; evidence of service; service recovery)

Sažetak
Susreti s uslugom predstavljaju osnovicu korisnikove percepcije usluge u smislu kvalitete, vrijednosti i zadovoljstva. U radu se istražuju sastavnice susreta s uslugom koje imaju utjecaja na zadovoljstvo korisnika usluga. Između više čimbenika koji određuju zadovoljstvo korisnika uslugom veliki značaj ima kvaliteta usluge koja je vezana uz obilježja usluge. Međutim, izravan uvid u razloge koji susret s uslugom čine zadovoljavajućim ili nezadovoljavajućim daje tehnika ključnih događaja, gdje se uzroci ne/zadovoljstva prije svega razlikuju ovisno da li se radi o interpersonalnom kontaktu ili kontaktu s tehnologijama. Za korisnikovo ne/zadovoljstvo kritična je pojavnost usluge koja uključuje ljude, proces i fizičku pojavnost. Njihov se utjecaj ne može promatrati zasebno već u međudjelovanju tijekom pružanja usluge a najsnažnije utječu kod susreta s uslugom licem u lice koji imaju obilježja kazališne metafore. Unatoč mogućem visokom zadovoljstvu korisnika nakon obnavljanja usluge poduzeća prije svega trebaju težiti izvrsnom izvršenju susreta s uslugom od prvog puta.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Ariana Nefat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nefat, Ariana; Paus, Nika
Odrednice zadovoljstva korisnika susretom s uslugom // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, Vol. XX (2008), Br. 2; 195-210 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Nefat, A. & Paus, N. (2008) Odrednice zadovoljstva korisnika susretom s uslugom. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, Vol. XX (Br. 2), 195-210.
@article{article, author = {Nefat, Ariana and Paus, Nika}, year = {2008}, pages = {195-210}, keywords = {susret s uslugom, zadovoljstvo korisnika, kvaliteta usluge, pojavnost usluge, obnavljanje usluge}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {Vol. XX}, number = {Br. 2}, issn = {0353-4790}, title = {Odrednice zadovoljstva korisnika susretom s uslugom}, keyword = {susret s uslugom, zadovoljstvo korisnika, kvaliteta usluge, pojavnost usluge, obnavljanje usluge} }
@article{article, author = {Nefat, Ariana and Paus, Nika}, year = {2008}, pages = {195-210}, keywords = {service encounter, customer satisfaction, service quality, evidence of service, service recovery}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {Vol. XX}, number = {Br. 2}, issn = {0353-4790}, title = {Determinants of customer satisfaction with service encounter}, keyword = {service encounter, customer satisfaction, service quality, evidence of service, service recovery} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font