Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 661852

Priroda i perspektive koncepcije životnog ciklusa proizvoda


Štoković, Ariana
Priroda i perspektive koncepcije životnog ciklusa proizvoda // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, Vol. 4 (1992), Br. 2; 189-202 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 661852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Priroda i perspektive koncepcije životnog ciklusa proizvoda
(Nature and Perspective in Product Life Cycle Conception)

Autori
Štoković, Ariana

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) Vol. 4 (1992), Br. 2; 189-202

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
životni ciklus proizvoda; ponuda i potražnja; okruženje; agregacija proizvoda; marketing strategija; biološka analogija; evolucijski ciklus proizvoda
(product life cycle; demand and supply; surroundings; product aggregation; marketing strategy; biological analogy; evolutive product cycle)

Sažetak
U radu se razmatra koncepcija životnog ciklusa proizvoda koja se može smatrati najspornijom koncepcijom u marketingu. Pristup istraživanju prirode koncepcije je u svjetlu interaktivnog djelovanja sustava ponude i potražnje, gdje se identificiraju utjecajni čimbenici. Međutim, upravo neuvažavanje prirode životnog cilusa kao varijable ovisne o djelovanju niza utjecajnih snaga čine ga neuspješnim u dvjema najznačajnijim primjenama: u propisivanju odgovarajućih marketing strategija vezanih uz fazu životnog ciklusa i u predviđanju prodaje proizvoda. Nedostaci životnog ciklusa proizvoda nastoje se prevladati alternativnim koncepcijama. Razmatrajući prednosti i nedostatke dviju alternativnih koncepcija: evolucijskog ciklusa proizvoda i koncepcije razvoja tržišta, autor dovodi u pitanje primjerenost biološke analogije na tržišna zbivanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula


Citiraj ovu publikaciju:

Štoković, Ariana
Priroda i perspektive koncepcije životnog ciklusa proizvoda // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, Vol. 4 (1992), Br. 2; 189-202 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Štoković, A. (1992) Priroda i perspektive koncepcije životnog ciklusa proizvoda. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, Vol. 4 (Br. 2), 189-202.
@article{article, author = {\v{S}tokovi\'{c}, Ariana}, year = {1992}, pages = {189-202}, keywords = {\v{z}ivotni ciklus proizvoda, ponuda i potra\v{z}nja, okru\v{z}enje, agregacija proizvoda, marketing strategija, biolo\v{s}ka analogija, evolucijski ciklus proizvoda}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {Vol. 4}, number = {Br. 2}, issn = {0353-4790}, title = {Priroda i perspektive koncepcije \v{z}ivotnog ciklusa proizvoda}, keyword = {\v{z}ivotni ciklus proizvoda, ponuda i potra\v{z}nja, okru\v{z}enje, agregacija proizvoda, marketing strategija, biolo\v{s}ka analogija, evolucijski ciklus proizvoda} }
@article{article, author = {\v{S}tokovi\'{c}, Ariana}, year = {1992}, pages = {189-202}, keywords = {product life cycle, demand and supply, surroundings, product aggregation, marketing strategy, biological analogy, evolutive product cycle}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {Vol. 4}, number = {Br. 2}, issn = {0353-4790}, title = {Nature and Perspective in Product Life Cycle Conception}, keyword = {product life cycle, demand and supply, surroundings, product aggregation, marketing strategy, biological analogy, evolutive product cycle} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font