Pregled bibliografske jedinice broj: 661624
Upravljanje korisničkim zahtjevima
Upravljanje korisničkim zahtjevima, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informatiku, Rijeka
CROSBI ID: 661624 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje korisničkim zahtjevima
(Requirements management)
Autori
Matić, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za informatiku
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2012
Stranica
39
Mentor
Čandrlić, Sanja
Ključne riječi
Zahtjev; inženjerstvo zahtjeva; korisnik; sustav; softver; specifikacija zahtjeva; područje primjene
(requirement; requirement engineering; user; system; software; requirement specification; application domain)
Sažetak
Prilikom razvijanja novog sustava bitno je graditi sustav koji će raditi i biti pouzdan. Sustav mora zadovoljiti korisničke zahtjeve te biti izgrađen u prihvatljivom vremenu i po opravdanoj cijeni. Da bi se sustav uspješno razvio važno je da u proces razvoja informacijskog sustava bude uključeno projektiranje i planiranje. Prva faza životnog ciklusa softvera prikazanog klasičnim modelom je analiza i definiranje zahtjeva koja je razrađena u nastavku ovoga rada. Na početku te faze provodi se studija izvodivosti. Ako je izvodivost potvrđena, slijedi otkrivanje i analiza korisničkih zahtjeva uz pomoć tehnika za prikupljanje korisničkih zahtjeva, validacija i verifikacija te upravljanje zahtjevima. Fazom analize i definicije nastaje specifikacija zahtjeva koja je preduvjet za sljedeće faze. Na kraju rada naveden je primjer specifikacije za Studomat koji je izrađen u sklopu kolegija Dinamičke web aplikacije 2.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
318-0161199-1354 - Metodologija analize i modeliranja informacijskih sustava (Pavlić, Mile, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka
Profili:
Sanja Čandrlić
(mentor)