Pregled bibliografske jedinice broj: 661498
Razvoj sustava za unaprjeđenje kvalitete studija na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci
Razvoj sustava za unaprjeđenje kvalitete studija na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci // Kvaliteta u visokom obrazovanju / Pero Lučin (ur.).
Zagreb: Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, 2007. str. 163-174
CROSBI ID: 661498 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj sustava za unaprjeđenje kvalitete studija na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci
(Development of Quality Assurance System on Faculty of Humanities and Social Sciences University of Rijeka)
Autori
Smojver-Ažić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Kvaliteta u visokom obrazovanju
Urednik/ci
Pero Lučin
Izdavač
Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
163-174
ISBN
978-953-95534-2-3
Ključne riječi
vrednovanje, samovrednovanje, kvaliteta obrazovanja
(evaluation, self-evaluation, quality of education)
Sažetak
Uspješna realizacija Bolonjskog procesa pretpostavlja uvođenje sustavnog praćenja kvalitete. Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci želi biti prepoznat kao institucija koja organizira visokokvalitetnu nastavu na studijima različitih znanstvenih područja. Projekt koji je financirala Zaklada pomogao je u definiranju osnovnih smjernica s ciljem razrade unutarnjeg sustava praćenja kvalitete. Razvoj sustava za unapređenje kvalitete na Fakultetu moguć je kroz širenje kulture kvalitete među djelatnicima i studentima putem stalne rasprave o kvaliteti i kroz analizu rezultata različitih aktivnosti za unapređenje kvalitete rada. Proces razvoja sustava za unapređenje kvalitete temelji se na dinamičkom ciklusu koji se ne može uokviriti trajanjem jednogodišnjeg projekta.Provedene aktivnosti poticaj su za daljnji rad usmjeren poboljšanju kvalitete kroz nastavak dobre prakse koju smo uveli zahvaljujući ovom projektu. Ostvarena je prepoznatljivost aktivnosti važnih za promoviranje kvalitete rada na Fakultetu te se nakon postupnog uvođenja tih aktivnosti očekuje da one postanu dio uobičajene prakse rada na našoj instituciji.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija