Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 661431

Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća


Nefat, Ariana; Belullo, Alen
Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, Vol 51 (2000), Br 11-12; 1210-1228 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, ostalo)


CROSBI ID: 661431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća
(Degree of Influence of Applied Marketing Concept on Profitability of Company)

Autori
Nefat, Ariana ; Belullo, Alen

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) Vol 51 (2000), Br 11-12; 1210-1228

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, ostalo

Ključne riječi
marketinška koncepcija; tržišna orijentacija; profitabilnost
(marketing concept; marketi orientation; profitability)

Sažetak
Autori su u radu istražili utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća izraženog putem ROA, jer tržišna orijentacija kao primjena marketing koncepcije univerzalno je prihvatljiva filozofija za istraživana poduzeća u Hrvatskoj. Nalaz njihova istraživanja potvrđuje hipotezu ovog rada da primjena marketing koncepcije pridonosi profitabilnosti poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula

Profili:

Avatar Url Alen Belullo (autor)

Avatar Url Ariana Nefat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nefat, Ariana; Belullo, Alen
Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, Vol 51 (2000), Br 11-12; 1210-1228 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, ostalo)
Nefat, A. & Belullo, A. (2000) Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, Vol 51 (Br 11-12), 1210-1228.
@article{article, author = {Nefat, Ariana and Belullo, Alen}, year = {2000}, pages = {1210-1228}, keywords = {marketin\v{s}ka koncepcija, tr\v{z}i\v{s}na orijentacija, profitabilnost}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {Vol 51}, number = {Br 11-12}, issn = {0424-7558}, title = {Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduze\'{c}a}, keyword = {marketin\v{s}ka koncepcija, tr\v{z}i\v{s}na orijentacija, profitabilnost} }
@article{article, author = {Nefat, Ariana and Belullo, Alen}, year = {2000}, pages = {1210-1228}, keywords = {marketing concept, marketi orientation, profitability}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {Vol 51}, number = {Br 11-12}, issn = {0424-7558}, title = {Degree of Influence of Applied Marketing Concept on Profitability of Company}, keyword = {marketing concept, marketi orientation, profitability} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font