Pregled bibliografske jedinice broj: 661431
Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća
Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, Vol 51 (2000), Br 11-12; 1210-1228 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, ostalo)
CROSBI ID: 661431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća
(Degree of Influence of Applied Marketing Concept on Profitability of Company)
Autori
Nefat, Ariana ; Belullo, Alen
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) Vol 51
(2000), Br 11-12;
1210-1228
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, ostalo
Ključne riječi
marketinška koncepcija; tržišna orijentacija; profitabilnost
(marketing concept; marketi orientation; profitability)
Sažetak
Autori su u radu istražili utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća izraženog putem ROA, jer tržišna orijentacija kao primjena marketing koncepcije univerzalno je prihvatljiva filozofija za istraživana poduzeća u Hrvatskoj. Nalaz njihova istraživanja potvrđuje hipotezu ovog rada da primjena marketing koncepcije pridonosi profitabilnosti poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus