Pregled bibliografske jedinice broj: 660963
Čestotni pristup poučavanju padežnoga sustava hrvatskoga standardnog jezika
Čestotni pristup poučavanju padežnoga sustava hrvatskoga standardnog jezika // Current Issues in Linguistic Research, Section 1 ; Savremeni tokovi u lingvističkim istraživanjima, knjiga 1 / Polovina, Vesna ; Vučo, Julijana (ur.).
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2013. str. 507-521
CROSBI ID: 660963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čestotni pristup poučavanju padežnoga sustava hrvatskoga standardnog jezika
(Frequency Approach in the Teaching of the Standard Language Case System)
Autori
Alerić, Marko ; Gazdić-Alerić, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Current Issues in Linguistic Research, Section 1 ; Savremeni tokovi u lingvističkim istraživanjima, knjiga 1
Urednik/ci
Polovina, Vesna ; Vučo, Julijana
Izdavač
Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu
Grad
Beograd
Godina
2013
Raspon stranica
507-521
ISBN
978-86-6153-123-1
Ključne riječi
standardni jezik ; poučavanje padežnoga sustava ; funkcionalni redoslijed padeža ; čestotni pristup
(standard language ; teaching the case system ; functional sequence of cases ; frequency approach)
Sažetak
U radu se navode odstupanja učenika mlađih razreda osnovne škole (2. i 4. razred) u primjeni sklonidbene standardnojezične norme, a zatim načini njezina poučavanja u nastavi materinskoga jezika. Raspravlja se o tome je li učestalost odstupanja od sklonidbene standardnojezične norme povezana s učestalošću upotrebe padeža te u skladu s tim i o tome kako način poučavanja sklonidbene standardnojezične norme može utjecati na njezino uspješnije ovladavanje i njezinu bolju primjenu u svakodnevnom komuniciranju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb