Pregled bibliografske jedinice broj: 660566
Psihologija boja na ambalaži
Psihologija boja na ambalaži // Zbornik radova / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2011. str. 1-10 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 660566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihologija boja na ambalaži
(Color Psychology on Packaging)
Autori
Zjakić, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova
/ Mikota, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo grafičara, 2011, 1-10
ISBN
978-953-56838-1-0
Skup
15th International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 21.09.2011. - 24.09.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Psihologija boja; ambalaža; prodaja; kvaliteta
(Colour Psychology; Packaging; Sales; Quality)
Sažetak
Koliko puta ste ušli u određenu trgovinu i kupili neki proizvod a da ni sami niste znali koji je pravi razlog za kupnju. Navedena psihologija koja zadovoljava sociološke više nego stvarne potrebe zaslužna je za kupnju proizvoda određenog proizvođača. Nema dileme da je dizajn zaslužan za različite marketinške efekte, ali koliko je zaslužan sami dizajn, a koliko boja u istome dizajnu? Da li i boja na ambalaži pomaže prodaji? Psihologija boja u tržišnoj utakmici prodaje, postaje sve važnija kod donošenja odluke s kojim dizajnom i kakvom bojom ambalaže izaći na tržište.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb