Pregled bibliografske jedinice broj: 66056
Statistička analza odnosa kvalitete kadrova i kvalitet usluga u hotelijerstvu
Statistička analza odnosa kvalitete kadrova i kvalitet usluga u hotelijerstvu, 1998., magistarski rad, Hotelijerski fakultet Opatija, Opatija
CROSBI ID: 66056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Statistička analza odnosa kvalitete kadrova i kvalitet usluga u hotelijerstvu
(Statistical analysis of the Quality of Human Resources and the Service Quality in the Hospitality Industry)
Autori
Marković, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Hotelijerski fakultet Opatija
Mjesto
Opatija
Datum
23.02
Godina
1998
Stranica
202
Mentor
Avelini Holjevac, Ivanka
Ključne riječi
statistička analiza; kvaliteta kadrova; kvaliteta usluga; hotelijerstvo
(statistical analysis; quality of human resources; service quality; hospitality industry)
Sažetak
Temelja svrha ovoga rada je da se uz pomoć metoda statističke analize empirijski provjerii postojanje signifikantnosti veze između kvalitete kadrova i kvalitete usluga na primjeru hotelijerstva Opatijske rivijere. Analiza polazi od prethodno postavljene znanstvene hipoteze koja je formulirana u obliku stava da kvaliteta kadrova odlučujuče utječe na kvalitetu usluga. Rezultati teorijskog i empirijskog istraživanja u radu ukazuju na potrebu da je u našoj praksi neophodan prijelaz na suvremenu koncepciju upravljanja ljudskim resursima, umjesto dosadašnjeg tradicionalnog pristupa. Zadovoljni, motivirani i fleksibilni kadrovi osnovni su čimbenik koji pridonosi poboljšanju kvalitete usluga, ali i uspješnosti poslovanja hotelskog poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116002
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija