Pregled bibliografske jedinice broj: 660206
Tržišno pozicioniranje i koncept razvoja kampa Čikat
Tržišno pozicioniranje i koncept razvoja kampa Čikat, 2013. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 660206 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišno pozicioniranje i koncept razvoja kampa Čikat
(Market positioning and the concept of development of camp Čikat)
Autori
Ivandić, Neven ; Telišman-Košuta, Neda
Izvornik
DA
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2013
Ključne riječi
kamp; scenariji razvoj; tržišni potencijal
(camp; development scenarios; market potential)
Sažetak
Projektom su sagledani tržišni trendovi, kretanja potražnje i ponude kampova u Hrvatskoj kao i pozicija najvažnijih regina na kamping tržištu te potražnja prema zemljama porijeka te kvalitativna obilježja potražnje. Konkurentsko okruženje kampa Čikat na malom lošinju sagledano je iz perspektive sezonalnosti, iskorištenosti usporedivih kampova u širem okruženju. Kao pretpostavku uspostavljanja mogućih razvojnih scenarija sagledana su obilježja lokacije, postojeće poslovne perfomanske kampa Čikat te provedena SWOT analiza. Razrađena su tri scenarija razvoja kampa (i to scenariji kamp 3*, kamp 4* i kamp naselje), a scenariji su vrednovani iz perspektive marketing strategije, opisa projekta, projekcije poslovanje te neto sadašnje vrijednosti i interne stope povrata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb