Pregled bibliografske jedinice broj: 660032
Futurološke dimenzije rada škola u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj.
Futurološke dimenzije rada škola u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj. // PEDAGOGIJA I KULTURA Zbornik radova Interkulturalna pedagogija: prema novim razvojima znanosti o odgoju / Koraljka Posavec, Marija Sablić (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 11-20 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 660032 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Futurološke dimenzije rada škola u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj.
(Futurological Dimensions of School Work in Implementing the Concept of Education for Sustainable Development)
Autori
Anđić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
PEDAGOGIJA I KULTURA Zbornik radova Interkulturalna pedagogija: prema novim razvojima znanosti o odgoju
/ Koraljka Posavec, Marija Sablić - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 11-20
ISBN
978-953-99167-7-8
Skup
Pedagogija i kultura: drugi kongres pedagoga Hrvatske
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
budućnost rada škola; eko-škole; koncept odgoja i obrazovanja za odrţivi razvoj;
(future of schools; eco-schools; concept of education for sustainable development;)
Sažetak
U radu se prezentira istraţivanje provedeno u 40 osnovnih škola u Republici Hrvatskoj s namjerom ispitivanja stavova i mišljenja uĉitelja o budućim aktivnostima rada škola u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za odrţivi razvoj. Zadatci istraţivanja bili su usmjereni na procjenu budućnosti rada škola: kako na tu budućnost gledaju ispitanici u školama koje posjeduju status eko- škole, a kako ispitanici koji rade u školama koje ne posjeduju taj status, te postoje li razlike meĊu ispitanicima s obzirom na djelatnike u školama, struĉnu spremu i radno iskustvo. Rezultati su ukazali na visoka oĉekivanja naših ispitanika. Rezultati istraţivanja ukazali su na orijentiranost rada škola k postizanju veće odgovornosti i većoj promociji vrijednosti u budućnosti rada škola u implementaciji i promicanju koncepta odgoja i obrazovanja za odrţivi razvoj, ali i uopće. Budući napori u radu škola moraju se usmjeriti na osvještavanje znaĉaja uloge škola kao promicatelja odrţivog razvoja, putem obrazovanja i struĉnog usavršavanja uĉitelja, veće ukljuĉenosti uĉenika, obitelji i lokalne zajednice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija