Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 660025

DOPRINOS PROCESA VREDNOVANJA I SAMOVREDNOVANJA RADU ŠKOLSKOG MENADŽMENTA U IMPLEMENTACIJI KONCEPTA ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ U ŠKOLAMA


Anđić, Dunja
DOPRINOS PROCESA VREDNOVANJA I SAMOVREDNOVANJA RADU ŠKOLSKOG MENADŽMENTA U IMPLEMENTACIJI KONCEPTA ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ U ŠKOLAMA // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje., 15 (2013), 2; 399-438 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 660025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
DOPRINOS PROCESA VREDNOVANJA I SAMOVREDNOVANJA RADU ŠKOLSKOG MENADŽMENTA U IMPLEMENTACIJI KONCEPTA ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ U ŠKOLAMA
(Contribution Of The Processes Of Evaluation And Self-Evaluation To The Work Of School Management In The Implementation Of The Concept Of Education For Sustainable Development In Schools.)

Autori
Anđić, Dunja

Izvornik
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. (1848-5189) 15 (2013), 2; 399-438

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
održive škole; školski menadžment i vođenje; učitelji
(school management and leadership; sustainable schools; teachers.)

Sažetak
Rad se bavi problematikom školskog menadžmenta i procesa vrednovanja i samovrednovanja u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama. U teorijskom dijelu prikazuju se temeljne odrednice pojmova te značaj rada školskog menadžmenta u razvijanju holističkih pristupa u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u škole. Istraživanje je provedeno u 40 osnovnih škola i uključivalo je 740 ispitanika. Provedena je regresijska analiza s ciljem traženja odgovora koliko i koji procesi vrednovanja i samovrednovanja pridonose radu/aktivnostima školskog menadžmenta u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama. Rezultati su ukazali da procesi vrednovanja i samovrednovanja u školama objašnjavaju čak 52% aktivnosti/rada školskog menadžmenta u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama. Međutim, ukazali su i na nedostatno razvijene procese kojima bi se rad školskog menadžmenta mogao značajnije razvijati, doprinositi holističkom razvoju koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama, ali i reformi škole kao buduće održive zajednice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad je objavljen i na engleskom jeziku.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Dunja Anđić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Anđić, Dunja
DOPRINOS PROCESA VREDNOVANJA I SAMOVREDNOVANJA RADU ŠKOLSKOG MENADŽMENTA U IMPLEMENTACIJI KONCEPTA ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ U ŠKOLAMA // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje., 15 (2013), 2; 399-438 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Anđić, D. (2013) DOPRINOS PROCESA VREDNOVANJA I SAMOVREDNOVANJA RADU ŠKOLSKOG MENADŽMENTA U IMPLEMENTACIJI KONCEPTA ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ U ŠKOLAMA. Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje., 15 (2), 399-438.
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja}, year = {2013}, pages = {399-438}, keywords = {odr\v{z}ive \v{s}kole, \v{s}kolski menad\v{z}ment i vo\djenje, u\v{c}itelji}, journal = {Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje.}, volume = {15}, number = {2}, issn = {1848-5189}, title = {DOPRINOS PROCESA VREDNOVANJA I SAMOVREDNOVANJA RADU \v{S}KOLSKOG MENAD\v{Z}MENTA U IMPLEMENTACIJI KONCEPTA ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODR\v{Z}IVI RAZVOJ U \v{S}KOLAMA}, keyword = {odr\v{z}ive \v{s}kole, \v{s}kolski menad\v{z}ment i vo\djenje, u\v{c}itelji} }
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja}, year = {2013}, pages = {399-438}, keywords = {school management and leadership, sustainable schools, teachers.}, journal = {Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje.}, volume = {15}, number = {2}, issn = {1848-5189}, title = {Contribution Of The Processes Of Evaluation And Self-Evaluation To The Work Of School Management In The Implementation Of The Concept Of Education For Sustainable Development In Schools.}, keyword = {school management and leadership, sustainable schools, teachers.} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO SocINDEX with Full Text, SCOPUS/Elsevier, Web of Science, Social





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font