Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 659859

Socijalne kompetencije djece predškolske dobi u dobno heterogenim i dobno homogenim skupinama


Glavina, Eleonora; Višnjić Jevtić, Adrijana
Socijalne kompetencije djece predškolske dobi u dobno heterogenim i dobno homogenim skupinama // Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu – izazov obitelji, školi i zajednici / Šincek, Daniela (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Društvo psihologa Osijek, 2012. str. 109-116 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 659859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalne kompetencije djece predškolske dobi u dobno heterogenim i dobno homogenim skupinama
(Social competence of preschool children in heterogeneous and age homogeneus classes)

Autori
Glavina, Eleonora ; Višnjić Jevtić, Adrijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu – izazov obitelji, školi i zajednici / Šincek, Daniela - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Društvo psihologa Osijek, 2012, 109-116

ISBN
978-953-314-045-2

Skup
Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu – izazov obitelji, školi i zajednici

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.11.2010. - 27.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
socijalna kompetencija ; heterogene skupine ; homogene skupine ; djeca rane dobi
(social competence ; heterogeneous group ; homogeneous group ; children of early age)

Sažetak
Dobno heterogene ili homogene skupine? Dilema je koja se javlja kod svih stručnih djelatnika u organiziranju rada i provođenju kurikuluma u predškolskim odgojno obrazovnim skupinama. Praksa je pokazala da svaki od ova dva pristupa ima pozitivnih strana u smislu razvoja djece i njihovih kompetencija. Međutim, ukoliko stavimo socijalne kompetencije u prvi plan većina autora slaže se da heterogene skupine pružaju djeci veće mogućnosti za vježbanje socijalnih vještina, djeca su rijeđe izolirana i socijalno su kompetentnija od djece koja isključivo imaju kontakte s vršnjacima. U istraživanju je sudjelovalo 86 djece koja pohađaju heterogene skupine i 83 djece, koja pohađaju homogene skupine u Dječjem vrtiću Čakovec, u dobi od treće do sedme godine života. Njihove kompetencije mjerene su Katalogom ciljeva učenja pristupom dječjim kompetencijama iz kantona Bern koji se i u našoj zemlji pokazao kao koristan instrument za praktičan rad u skupini. Osobita pažnja posvećena je socijalnim kompetencijama obzirom da je njihov razvoj pokazatelj i emocionalnog statusa i sposobnosti samoregulacije što je preduvjet socijalno uspješnom funkcioniranju u kasnijoj životnoj dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Adrijana Višnjić Jevtić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Glavina, Eleonora; Višnjić Jevtić, Adrijana
Socijalne kompetencije djece predškolske dobi u dobno heterogenim i dobno homogenim skupinama // Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu – izazov obitelji, školi i zajednici / Šincek, Daniela (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Društvo psihologa Osijek, 2012. str. 109-116 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Glavina, E. & Višnjić Jevtić, A. (2012) Socijalne kompetencije djece predškolske dobi u dobno heterogenim i dobno homogenim skupinama. U: Šincek, D. (ur.)Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu – izazov obitelji, školi i zajednici.
@article{article, author = {Glavina, Eleonora and Vi\v{s}nji\'{c} Jevti\'{c}, Adrijana}, editor = {\v{S}incek, D.}, year = {2012}, pages = {109-116}, keywords = {socijalna kompetencija, heterogene skupine, homogene skupine, djeca rane dobi}, isbn = {978-953-314-045-2}, title = {Socijalne kompetencije djece pred\v{s}kolske dobi u dobno heterogenim i dobno homogenim skupinama}, keyword = {socijalna kompetencija, heterogene skupine, homogene skupine, djeca rane dobi}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Dru\v{s}tvo psihologa Osijek}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Glavina, Eleonora and Vi\v{s}nji\'{c} Jevti\'{c}, Adrijana}, editor = {\v{S}incek, D.}, year = {2012}, pages = {109-116}, keywords = {social competence, heterogeneous group, homogeneous group, children of early age}, isbn = {978-953-314-045-2}, title = {Social competence of preschool children in heterogeneous and age homogeneus classes}, keyword = {social competence, heterogeneous group, homogeneous group, children of early age}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Dru\v{s}tvo psihologa Osijek}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font