Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 659737

Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke


Matijević, Martina
Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 659737 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke
(Exploring the impact of functional and emotional benefits the brand on brand value)

Autori
Matijević, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
19.07

Godina
2013

Stranica
59

Mentor
First-Komen, Ivana

Ključne riječi
istraživanje; vrijednost; marke
(exploring; value; brand)

Sažetak
Izgradnja uspješne marke je zahtijevan proces koji se mora neprestano razvijati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Martina
Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Matijević, M. (2013) 'Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Matijevi\'{c}, Martina}, year = {2013}, pages = {59}, keywords = {istra\v{z}ivanje, vrijednost, marke}, title = {Istra\v{z}ivanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke}, keyword = {istra\v{z}ivanje, vrijednost, marke}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Matijevi\'{c}, Martina}, year = {2013}, pages = {59}, keywords = {exploring, value, brand}, title = {Exploring the impact of functional and emotional benefits the brand on brand value}, keyword = {exploring, value, brand}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font