Pregled bibliografske jedinice broj: 659737
Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke
Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 659737 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke
(Exploring the impact of functional and emotional benefits the brand on brand value)
Autori
Matijević, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
19.07
Godina
2013
Stranica
59
Mentor
First-Komen, Ivana
Ključne riječi
istraživanje; vrijednost; marke
(exploring; value; brand)
Sažetak
Izgradnja uspješne marke je zahtijevan proces koji se mora neprestano razvijati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka